بر اساس جدیدترین داده‌های کشف شده، به نظر می‌رسد که کنسول نینتندو سوئیچ 2 بالاخره وارد مرحله تولید انبوه شده باشد.

بر اساس گزارشی از سوی David Gibson در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، شرکت Hosiden که یکی از تولیدکنندگان نینتندو است، حدود 14 هزار دلار بر روی خط تولید و هفت هزار دلار نیز بر روی دستگاه‌های تنظیم خودکار در چهار ماهه سوم سال مالی جاری، برای مشتری ویژه در بخش سرگرمی خرج کرده است. به احتمال زیاد، این مشتری ویژه کسی نیست جز شرکت نینتندو و چنین هزینه‌ای، مختص به شروع خط تولید انبوه کنسول نینتندو سوئیچ 2 است.

در کنار این خبر، افشاگری معروف و قابل اعتماد به نام NateTheHate در ساب‌ردیت Gaming Leaks اطلاعات بیشتری از این کنسول دستی بسیار موردانتظار به اشتراک گذاشت. به گفته وی، خوشبختانه کنسول نسل جدید نینتندو قابلیت پشتیبانی از نسل قبل را دارد. به کمک این قابلیت، می‌توانید تمامی بازی‌های نینتندو سوئیچ 1 را به راحتی به این دستگاه منتقل و بدون هیچ دردسری تمامی این عناوین را نیز بر روی کنسول جدید تجربه کنید.

با توجه به شورع خط تولید انبوه کنسول نینتندو سوئیچ 2 انتظار داریم به زودی اخباری قطعی و خوشحال‌کننده از این روند ساخت، جزئیات، زمان معرفی و تاریخ عرضه این دستگاه به دستمان برسد. چندی پیش کریستوفر درینگ از منبع خبری Gamesindustry.biz عنوان کرد که شایعاتی در صنعت بازی‌های ویدئویی به گوش می‌رسد که بر طبق آن، در ماه جاری ممکن است اطلاعات یا حتی رویدادی مربوط به نینتندو سوئیچ 2 را داشته باشیم. احتمال معرفی کامل این دستگاه در ماه جاری ضعیف است اما شاید نینتندو تصمیم بگیرد اولین تصاویر آن یا حتی اسم رسمی‌اش را با کاربران و دنبال کنندگان به اشتراک بگذارد.

همانطور که می‌دانید، تا به این لحظه خبری از معرفی رسمی کنسول جدید نینتندو، یعنی نینتندو سوئیچ 2 نبوده است. مشخص نیست این غول ژاپنی چه زمانی به طور رسمی از دستگاه جدیدش رونمایی می‌کند اما توصیه می‌کنیم برای کشف جزئیات این دستگاه، اخبار مربوط به آن را در ماه جاری دنبال کنید.