ایسوس هر ساله نسل جدیدی از دستگاه‌های گیمینگ خود را وارد بازار می‌کند و اخیرا تیزری منتشر شده که نشان می‌دهد راگ فون ۸ به زودی با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و قابلیت‌های ویژه در بازار عرضه خواهد شد.

از آنجایی که گوشی‌های سری راگ فون ایسوس جزء گوشی‌های گیمینگ قدرتمند محسوب می‌شوند بنابراین انتظار می‌رود نسل بعدی این دستگاه‌ها، راگ فون ۸ نیز با قابلیت‌های ویژه‌ای عرضه شود. بر اساس اطلاعات قبلی، مدل آلتیمیت در سری‌های راگ فون به بالاترین مدل گفته می‌شود که نسبت به مدل‌های دیگر از توانایی بیشتری برخوردار است. طبق روند همیشگی، راگ فون ۸ نیز در چندین نسخه عرضه خواهد شد. ناگفته نماند که مدل پایه در سری دستگاه‌ راگ فون نیز از توانایی بالایی برخوردار خواهد بود و می‌تواند بازی‌های سنگین را به راحتی اجرا کند. اما تا کنون ایسوس هیچ یک از این اطلاعات منتشر شده را تایید نکرده است.

Ragphone 8

پیش‌بینی می‌شود این دستگاه مانند نسل قبلی خود با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ اما حجم رم و حافظه داخلی بیشتری عرضه شود که باعث می‌شود توانایی گرافیکی آن بالا برود. مشخصات این دستگاه گیمینگ در حال حاضر منتشر نشده، اما با در نظر گرفتن نسل قبلی آن می‌توان قابلیت‌های راگ فون ۸ را تا حدودی پیش‌بینی کرد. به نظر می‌رسد در طراحی گوشی مورد نظر علاوه‌بر نورپردازی RGB از نورپردازی لوگوی ROG نیز استفاده شده باشد که جلوه خاصی به این دستگاه می‌دهد. ایسوس در محصول جدید خود از یک سیستم خنک کننده قوی استفاده می‌کند تا توانایی دستگاه را در اجرای بازی‌های سنگین پایدارتر کند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که سیستم دوربین راگ فون ۸ مانند سایر گوشی‌های گیمینگ اصلا تغییر نکند. اما اگر این بار ایسوس روند همیشگی خود را تغییر دهد و در سیستم دوربین تغییرات چشمگیری داشته باشد می‌تواند تحولی بزرگ در دنیای گیمرها ایجاد کند. براساس گزارش‌ها، گوشی گیمینگ راگ فون ۸ تا ماه آینده عرضه خواهد شد و تا آن زمان باید منتظر انتشار اطلاعات دقیق‌تری از مشخصات این دستگاه بمانیم. باید دید این محصول جدید با قابلیت‌های ویژه می‌تواند نظر گیمرها را به خود جلب کند یا خیر؟

خبر مرتبط: منتظر هیولای بعدی ایسوس باشید؛ ورود ایسوس ROG Phone 8 آلتیمیت به گیک‌بنج