رندرهای جدید گلکسی اس ۲۴ اولترا منتشر شده که تفاوت این گوشی با آیفون ۱۵ اولترا را نشان می‌دهد.

در حالی‌که انتظار می‌رود سری گلکسی اس ۲۴ اولترا طی ۵ ماه آینده وارد بازار جهانی شود، امروز رسانه‌های حوزه فناوری، رندرهای جدیدی از این گوشی را منتشر کردند.

بر اساس آخرین گزارش‌ها، سامسونگ با ساخت گلکسی اس ۲۴ اولترا احتمالا از صفحه نمایش خمیده فاصله می‌گیرد و به طراحی صفحه نمایش تخت روی می‌آورد و نسبت صفحه نمایش در این دستگاه از 19.3:9 به 19.5:9 تغییر خواهد کرد.

طبق رندرهای جدید گلکسی اس ۲۴، این گوشی به صفحه نمایش تخت با حاشیه عریض‌تر مجهز خواهد شد. پیش از این شایعات حاکی از این بود که این گوشی از حاشیه نمایشگر بسیار نازک مشابه آیفون ۱۵ بهره خواهد برد که با انتشار این رندرها ممکن است خلاف این شایعه ثابت شود.

 گلکسی اس ۲۴ اولترا

به گزارش افشاگر نام آشنا، آیس یونیورس حاشیه نمایشگر گلکسی اس ۲۴ اولترا عریض‌تر خواهد بود و نسبت صفحه نمایش به بدنه ۸۸ درصد می‌شود که در ۵ سال اخیر و پس از گلکسی اس ۱۰، عملکرد بهتری خواهد داشت. بر این اساس حاشیه بالا و پایین صفحه ۳ میلی‌متر و حاشیه چپ و راست آن ۳.۴۲ میلی‌متر خواهد بود.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، این گوشی حدود ۲۳۳ گرم وزن دارد که تنها یک گرم سبک‌تر از نسل گذشته با فریم آلومینیومی است. اما به‌دلیل استفاده از فریم تیتانیومی در ساختار آن این گوشی در برابر ضربه و سقوط ناگهانی بسیار مقاوم‌تر خواهد بود. در حالی که در ساختار آیفون ۱۵ نیز از تیتانیوم به جای فولاد استفاده شده و علاوه بر سبکی با دوام‌تر می‌شود.

در‌حالی‌که صفحه نمایش گلکسی اس 24 اولترا به شکل مستطیل است و فریم‌های خمیده آن باعث می‌شود پهن‌تر به‌نظر برسد. در مقابل، رندر آیفون 15 اولترا نشان می‌دهد که گوشی اپل نسبت به گلکسی اس ۲۴ طراحی بهتری خواهد داشت.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این گوشی فاش نشده است و با توجه به قیمت بالای گوشی‌های اپل باید دید آیا سامسونگ می‌تواند محصول جدید خود را با قیمتی پایین‌تر از اپل عرضه کند یا خیر؟

اخبار مرتبط: