با نزدیک شدن به رویداد Galaxy Unpacked، به نظر می‌رسد تولید‌کننده‌ای جدید قصد دارد در زمینه ساخت قطعات گوشی‌های تاشو با سامسونگ همکاری کند. این همکاری احتمالی ممکن است در راستای تولید انبوه گوشی‌های گلکسی زد فلیپ 6 باشد.

شرکت Fine MTech که یکی از تولیدکنندگان قطعات مختلف گوشی‌های هوشمند است، قصد دارد وارد لیست همکاران سامسونگ در زمینه تولید لولای گوشی‌های تاشوی این شرکت شود. این شرکت در سال 2022 شروع به کار کرد و به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی Fine Technics در نظر گرفته می‌شد که 22 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری کرده و قصد دارد تبدیل به یکی از تولیدکنندگان لولای گوشی‌های تاشوی سامسونگ شود.

تا به امروز، Fine MTech صفحات فلزی برای شرکت سامسونگ تولید کرده که به عنوان پایه گوشی‌های تاشو از آن استفاده می‌شود. با این حال، این شرکت به تولید این قطعه راضی نبوده و علاوه بر آن، قصد دارد شروع به تولید لولای گوشی‌های تاشو کند تا بتواند سهم خود از بازار گوشی‌های تاشو را که بر اساس آمار سال 2023 حدود 0.1 درصد بود، به 10 درصد ارتقا دهد و با پیشرفتی چشم‌گیر روبرو شود.

بر اساس برخی گزارشات که در رسانه‌های مختلف منتشر شدند، غول کره‌ای Fine MTech را به عنوان شرکتی پشتیبان در زمینه تولید لولای گوشی‌های تاشو در نظر گرفته است اما این شرکت هنوز تاییدیه برای ساخت قطعات گوشی موردانتظار سامسونگ، گلکسی زد فلیپ 6 را دریافت نکرده است. جزئیات توافق میان این دو شرکت هنوز به طرز واضحی مشخص نیست و نمی‌توان نظری قطعی اعلام کرد.

در نهایت، اگر در زمینه تولید قطعات گوشی‌های تاشو یکی از همکاران اصلی سامسونگ دچار مشکل شود، Fine MTech جای آن را پر می‌کند تا در خط تولید تلفن همراه‌های این غول کره‌ای اختلالی ایجاد نشود. گزارشات به طرز واضحی بیان می‌کنند که این شرکت هنوز اجازه تولید لولای گلکسی زد فلیپ 6 را دریافت نکرده و نمی‌دانیم که به طور کلی از ساخت قطعه این گوشی منع شده یا ممکن است پس از مدتی اجازه ساخت را از سامسونگ دریافت کند.

اخبار مرتبط: