مارک گورمن شایعاتی را در رابطه با عرضه یک آیفون گران‌قیمت در سری 15 مطرح کرده بود. طبق گفته‌های گورمن، این نسخه آیفون 15 اولترا نامیده می‌شود و از بدنه تیتانیومی استفاده می‌کند. لازم به ذکر است که اپل در حال حاضر هم از نام اولترا در برخی از محصولات بالارده خود، مثل اپل واچ و بهترین نسخه اپل واچ استفاده می‌کند. حالا تصاویر آیفون 15 اولترا توسط یکی از کاربران توییتر منتشر شده است.

تصاویر منتشر شده از این دستگاه، طراحی مشابه به اپل واچ اولترا را نشان می‌دهند. در این تصاویر، فریم دستگاه شباهت زیادی به اپل واچ اولترا اولترا دارد و لبه‌های آن به صورت گرد طراحی شده است. برخی شایعات اعلام کرده بودند که حاشیه‌های صفحه در آیفون 1 اولترا کمتر می‌شوند و اندازه صفحه بزرگ‌تر می‌شود.

یک طراح در توییتر اعلام کرد که تلاش کرده رندر‌هایی را از آیفون مورد نظر تولید کند. او اعلام کرده که تصاویر آیفون 15 اولترا بر اساس شایعات طراحی نشده و فقط جنبه طنز دارند. اما این تصاویر که در حقیقت ترکیبی از آیفون 14 پرو و اپل واچ اولترا هستند، می‌توانند تصویر کوچکی از تصورات اپل راجع به محصول جدیدش را به ما نشان دهد.

برای مثال، یک افشاگری اعلام کرد که آیفون 15 اولترا از یک صفحه نمایش تخت استفاده می‌کند اما فریم آن خمیده خواهد بود. به همین دلیل، استفاده از ویژگی‌های طراحی اپل واچ اولترا در آیفون 15 اولترا آنقدر‌ها هم دور از ذهن نیست. در تصاویر منتشر شده، آیفون 15 اولترا مانند اپل واچ اولترا از یک دکمه نارنجی رنگ روی فریم برخوردار است که احتمالا می‌توانید آن را برای انجام کار‌های مختلفی برنامه ریزی کنید.

رندرهای آیفون ۱۵ اولترا

با وجود کم بودن احتمال به واقعیت پیوستن این طراحی، همچنان خوشحال کننده است که به آیفون‌هایی خارج از طراحی جعبه شکل و لبه‌های تیز فکر کنیم. در تصاویر آیفون 15 اولترا، نشان داده شده که این دستگاه به جای پورت لایتنینگ از یو اس بی C استفاده می‌کند و طراحی اسپیکر آن هم متفاوت خواهد بود.

شایعات نشان دادند که اپل برای سال 2024 روی مدل اولترا کار می‌کند و این دستگاه قرار است از لنز پریسکوپی برای زوم بیشتر برخوردار باشد. برخی شایعات هم اعلام کردند که اپل ممکن است برای ساخت این دستگاه، دکمه‌های فیزیکی را کنار بگذارد و از لمس سه بعدی در فریم آیفون استفاده کند.

خبر مرتبط: لنز دوربین پریسکوپ برای آیفون ۱۶ پرومکس