در iOS 17 دو قابلیت جدید تبدیل عکس به استیکر متحرک و تشخیص حیوانات خانگی به برنامه Photos اضافه شده است.

قابلیت تبدیل عکس به استیکر متحرک

چندین سال است که اپلیکیشن Messages در آیفون و آیپد از استیکرها پشتیبانی می‌کند، اما اپل در iOS 17 سعی در بهبود بخش استیکرها داشته است.

اکنون همه ایموجی‌ها به عنوان استیکر در نظر گرفته می‌شوند و می‌توانند مانند استیکرها در برنامه massages استفاده شوند، که درست در کنار استیکرهای Memoji و بسته‌های استیکری که از اپ‌استور دانلود کرده‌اید، فهرست شده‌اند. علاوه بر این، می‌توانید با استفاده از ابزار حذف پس‌زمینه از سوژه که اپل برای اپلیکیشن Photos در iOS 16 اضافه کرده است، استیکرهای خود را بسازید.

در iOS 17 عکس ها را به استیکرهای متحرک تبدیل کنید

برای استفاده از این قابلیت جدید Photos باید به روش زیر عمل کنید:

در هر یک از تصاویر خود در Photos (یا تصاویری از سافاری یا مکان دیگری)، می‌توانید به مدت طولانی روی نام عکس فشار دهید تا آن را انتخاب کنید و پنجره گزینه‌ها ظاهر شود.

با انتخاب گزینه "افزودن استیکر" عکس انتخاب شده به بخش استیکر منتقل می‌شود. سپس می‌توانید یک افکت اضافه کنید یا آن را حذف کنید. افکت‌ها شامل اضافه کردن جلوه استیکر "پف کرده"، افکت زرق و برق و موارد دیگر است. بنابراین سوژه‌هایی که از Live Photos استخراج می‌شوند، امکان متحرک شدن دارند.

استیکرهایی که ایجاد کرده‌اید را می‌توانید از طریق رابط استیکر در برنامه massages استفاده کنید که با ضربه زدن روی دکمه «+» و سپس «استیکرها» قابل دسترسی است. می‌توانید استیکرها را به‌عنوان تصاویر تکی درج کنید، یا آن‌ها را به پیام‌ها و عکس‌ها اضافه کنید.

برنامه Photos حیوانات خانگی شما را در iOS 17 شناسایی می کند

شناسایی حیوانات خانگی در اپلیکیشن iOS 17 Photos

اپل در iOS 17 قابلیت‌های تشخیص تصویر آیفون را بهبود بخشیده، به این معنی که اپلیکیشن Photos اکنون علاوه بر افراد، حیوانات خانگی را نیز می‌شناسد.

آلبوم «People» اکنون به آلبوم «People and Pets» تبدیل شده است، زیرا اپلیکیشن Photos می‌تواند حیوانات و به طور خاص حیواناتی را که به دلیل تعداد عکس‌هایی که از آنها دارید برای شما مهم هستند، شناسایی کند.

حیواناتی که یک یا دو عکس از آنها دارید در این بخش نشان داده نمی‌شوند، اما اگر چندین تصویر از یک حیوان داشته باشید، حیوان خانگی را در آلبوم خواهید دید. می‌توانید یک نام برای حیوان خانگی اضافه کنید و عکس‌های شناسایی نشده را تأیید کنید.

در این آلبوم، تمام تصاویری را که از آن حیوان دارید، می‌بینید که برای بسیاری از کاربران جذاب است. این عملکرد همچنین به شما این قابلیت را می‌دهد تا خاطرات خاصی از حیوان خانگی خود را در قسمت For You ببینید.

به نظر می‌رسد ویژگی تشخیص حیوان خانگی دقیق است و می‌تواند حیوانات خانگی را که رنگ یکسانی دارند از هم تشخیص دهد. در تست‌های انجام شده این قابلیت توانست بین دو گربه سفید، دو گربه نارنجی بدون مشکل و بدون اشتباه تمایز قائل شود.

حیوانات خانگی اکنون با آیکون‌های دقیق‌تر با ویژگی Look Up نشان داده می‌شوند و برنامه سعی می‌کند یک گونه خاص را بهتر تعیین کند. اپل همچنین اپلیکیشن ‌iOS 17 Photos را با Visual Look Up برای اقلام غذایی بهبود بخشیده که دستور العمل‌های غذاهای مشابه را نشان می‌دهد. همچنین Visual Look Up اکنون در ویدیوها نیز کار می‌کند.

دو قابلیت جدید Photos برای کاربرانی که نسخه بتای توسعه دهندگان iOS 17 را اجرا می‌کنند در دسترس است و اپل قصد دارد ماه آینده نسخه بتای عمومی iOS 17 را منتشر کند.

اخبار مرتبط: