در کنفرانس WWDC اپل با سیستم‌عامل iOS 17 و ویژگی‌های آن تا حدودی آشنا شدیم؛ حال قصد داریم قابلیت Contact Poster را با جزئیات کامل شرح دهیم.

یکی از تغییرات بزرگی که در 17 iOS شاهد آن هستیم امکان شخصی‌سازی صفحه مخاطبین با تصاویر، آواتار‌ها و فونت‌های دلخواه است. اپل با iOS 17 ویژگی‌های شخصی‌سازی را بیشتر می‌کند زیرا قصد دارد از حالت Standby برای نمایشگر هوشمند خود استفاده کند.

برنامه مخاطبان که از اپلیکیشن‌های مهم و کلیدی در تمامی گوشی‌های هوشمند به‌شمار می‌رود، در آی او اس ۱۷ با قابلیت Contact Poster به‌روزرسانی ویژه‌ای را دریافت می‌کند. پس از انتشار این ویژگی، کاربران می‌توانند با عکس‌ها، تایپوگرافی‌ها و رنگ‌های متفاوت تمامی مخاطبان را به‌صورت دلخواه شخصی‌سازی کرده و ظاهری کاملا جدید به تماس‌های دریافتی ببخشند.

نحوه شخصی‌سازی فونت، تصویر و پس زمینه

در حال حاضر، نسخه بتا آی او اس ۱۷ برای توسعه‌دهندگان اپل فعال شده و اگر مایل به استفاده از نسخه بتا برای دسترسی به ویژگی‌های این سیستم‌عامل از جمله Contact Poster هستید می‌توانید با نحوه آموزش دانلود و نصب آن را در اینجا ببینید.

سفارشی کردن Contact Poster  در iOS 17
  • پس از نصب iOS 17، یک صفحه مشاهده خواهید کرد که از شما می‌پرسد آیا می‌خواهید «نام و عکس خود را به‌روزرسانی کنید» و باید گزینه Continue را انتخاب کنید.
  • اگر گزینه «Set Up Later in Settings» را انتخاب کنید، می‌توانید هر زمان که می‌خواهید آن را در برنامه مخاطبین > ویرایش شخصی‌سازی کنید.
  • از بین چهار گزینه– دوربین، عکس، مموجی و مونوگرام یکی را انتخاب کنید.
  • برای هر یک از گزینه‌ها، می‌توانید متن، تصاویر و پس زمینه‌ای را شخصی‌سازی کنید.
نحوه سفارشی سازی Contacts Poster

هنگامی که در حال ویرایش صفحه مخاطبان هستید، روی نام یا دایره پایین سمت چپ کلیک کنید تا پس‌زمینه و متن شما شخصی‌سازی شود.

اکنون می‌توانید روی «Done» ضربه بزنید و از عکس جدید در تمامی برنامه‌ها استفاده کنید.

استفاده از عکس‌ها به عنوان Contact Poster

نحوه ویرایش، افزودن یا تغییر صفحه مخاطبان

برای ویرایش یا افزودن تصاویر به صفحه مخاطبان لازم است نکات زیر را دنبال کنید:

  • برای شروع نام خودتان را انتخاب کنید و روی گزینه‌های Contact Photo & Poster > Edit > Customize ضربه بزنید.
  • برای سایر مخاطبان، از Contact App > Edit وارد شده و اقدام به ویرایش یا اضافه کردن عکس‌ها کنید.

به خاطر داشته باشید اگر عکسی از مخاطب مورد نظرتان نداشته باشید نمی‌توانید از ویژگی‌های Contact Poster برخوردار شوید.

نظر شما در مورد قابلیت Contact Posterدر iOS 17 چیست؟ آیا این ویژگی برای شما جالب است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط:‌ معرفی سیستم‌عامل‌های iOS 17 و watchOS 10 با ویژگی‌های منحصر ‌به‌فرد