ساعت هوشمند جدید سامسونگ، یعنی گلکسی واچ اولترا چندی پیش و در مراسم گلکسی آنپکد معرفی شد. این ساعت کاربردها و امکانات جدیدی با خود آورده که یکی از آنان، اضافه کردن دکمه جدید گلکسی واچ اولترا در در کنار دو دکمه همیشگی سامسونگ است.

دکمه جدید گلکسی واچ اولترا دقیقاً در وسط دو دکمه هوم و بک قرار گرفته است و سامسونگ اسم آن را Quick Button گذاشته است. تا به این لحظه، کارایی اصلی این دکمه فعال کردن سریع حالت‌های ورزشی است. به لطف آن، دیگر نیازی نیست در خود ساعت دنبال حالت‌های ورزشی باشید و با زدن این دکمه، این مودها درجا فعال خواهند شد. همانطور که می‌دانید، ساعت گلکسی واچ اولترا برای یک سبک زندگی ورزشکارانه و فعال و محیط‌هایی با دماها و ویژگی‌های طبیعی مختلف خلق شده است پس وجود چنین دکمه‌ای می‌تواند ضروری باشد و کار را آسان کند.

با این حال، دکمه جدید نیز همانند دو دکمه قدیمی دیگر، توانایی تغییر کاربرد دارد و کاربران می‌توانند عملکردهای دیگری همچون باز کردن اپلیکیشنی خاص را به آن ارجاع دهند. تا به این لحظه، امکان شخصی‌سازی این دکمه به صورت محدود وجود دارد اما تصور می‌شود در آینده، سامسونگ با آپدیت‌های بیشتر، کارایی بیشتری نیز به این دکمه جدید بیفزاید.

گلکسی واچ اولترا

یکی دیگر از کاربردهای دکمه جدید گلکسی واچ اولترا برای شرایط اضطراری است. با فشردن آن، وضعیت اضطراری فعال می‌شود و به راحتی می‌توان از آن برای درخواست کمک استفاده کرد. فشردن این دکمه یک آژیر اضطراری را به صدا در می‌آورد که به گفته سامسونگ، صدایی برابر با 86 دسیبل داشته و تا فاصله 180 متری نیز شنیده می‌شود. فعال کردن این آژیر با نگه داشتن دکمه جدید برای چند ثانیه صورت می‌گیرد. جالب است بدانید که این قابلیت مختص به گلکسی واچ اولترا بوده پیش از این دیده نشده است.

این دکمه جدید می‌تواند برای بسیاری از کاربران مفید و کاربردی باشد و بتواند استفاده راحت‌تری از دستگاه برایشان در پی داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا می‌توان به طراحی محکم به لطف قطعات تیتانیومی، صفحه نمایش با روشنایی بیش از 3000 نیت، سنسور تقویت شده BioActive و تراشه سه نانومتری جدید Exynos W1000 اشاره کرد که همگی نوید محصولی فوق‌العاده قدرتمند و کاربردی را می‌دهند.

ساعت هوشمند گلکسی واچ اولترا در حال حاضر در دسترس است و می‌توانید این محصول را سفارش دهید. برخی فروشگاه‌ها با ثبت سفارشتان، یک بند به قیمت 79 دلار را نیز به صورت رایگان به شما تقدیم خواهند کرد. علاوه بر آن، در برخی مناطق نیز این دستگاه از تخفیفی ویژه برخوردار است و می‌توانید آن را با قیمتی شگفت‌انگیز تهیه نمایید.