مایکروسافت اعلام کرد ویجت جدیدی را برای چت‌بات بینگ iOS منتشر کرده که دسترسی به بینگ‌چت را بسیار آسان می‌کند.

مایکروسافت تلاش زیادی برای ادغام جستجوی Bing با ChatGPT OpenAI انجام داده است. اکنون این شرکت در حال ارائه یک به‌روزرسانی برای برنامه Bing iOS است که ویجت‌های جدیدی را اضافه کرده و کاربر را مستقیماً به چت بینگ هدایت می‌کند.

همان‌طور که مایکروسافت در پست وبلاگ توضیح داده، آخرین به‌روزرسانی برنامه Bing برای iOS با دو ویجت صفحه اصلی جدید ارائه می‌شود. ویجت‌های جدید به کاربران این امکان را می‌دهند تا چت را تنها با یک ضربه در صفحه اصلی شروع کنند. قبلا این ویجت‌ها فقط در اندروید موجود بودند اما از این به بعد برای iOS نیز در دسترس هستند.

ویجت جدید بینگ با ربات چت برای iOS

داشتن یک میانبر برای چت بینگ در صفحه اصلی آیفون و آیپد می‌تواند برای کسانی که اغلب از این ویژگی استفاده می‌کنند مفید باشد. همچنین برای شخصی سازی کردن، دو ویجت معرفی شده که یکی با قابلیت انتخاب پس‌زمینه و دیگری با پس‌زمینه ساده قابل استفاده هستند.

برای افزودن ویجت چت‌بات بینگ iOS باید برنامه Bing Chat را دانلود و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. در صفحه اصلی، یک فضای خالی را لمس کنید و نگه دارید تا برنامه‌هایتان تکان بخورند.
  2. روی دکمه افزودن (+) که در گوشه سمت چپ بالا قرار دارد ضربه بزنید.
  3. ویجت چت Bing AI را انتخاب کنید.
  4. اندازه مورد نظر ویجت را انتخاب کنید.
  5. روی افزودن ویجت ضربه بزنید.
  6. روی Done ضربه بزنید.

توجه داشته باشید که برای استفاده از ویجت باید آخرین نسخه Bing Chat را در گوشی خود نصب کرده باشید.

اما این تنها ویژگی جدیدی نیست که به چت‌بات بینگ iOS اضافه می‌شود چرا که هم تشخیص صدا و هم پشتیبانی از تبدیل متن به گفتار برای چندین زبان جدید از جمله عربی، چک، یونانی، ایتالیایی، پرتغالی، ترکی و اوکراینی هم به آن اضافه شده است.

اخبار مرتبط: