سیستم عامل اپل واچ جدید در پایگاه داده بلوتوث ثبت شده و نشان می‌دهد که اپل ساعت‌های هوشمند جدید را شهریور ماه راهی بازار می‌کند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، ظاهرا اپل امسال دو دستگاه ساعت هوشمند راهی بازار خواهد کرد که هنوز نامی از این دستگاه‌ها منتشر نشده است. اما به‌نظر می‌رسد اپل واچ سری ۸، اپل واچ SE و اپل واچ اولترا فعلی از جدیدترین نسخه بلوتوث یعنی ۵.۳ پشتیبانی می‌کنند و انتظار می‌رود نسل آینده ساعت‌های اپل هم به آخرین نسخه بلوتوث مجهز می‌شود.

گواهی بلوتوث اپل واچ

براساس گزارش‌ها، ظاهرا اپل امسال قرار است اپل واچ سری ۹ و نسل دوم اپل واچ اولترا را معرفی کند. هر ۲ دستگاه به تراشه S9 با عملکرد سریع‌تر مجهز می‌شوند و رنگ‌های جدیدی برای آنها در نظر گرفته شده است. سری ۹ اپل واچ با رنگ صورتی و اپل واچ اولترا جدید با رنگ تیره‌تر تیتانیومی عرضه می‌شوند تا افراد با سلیقه‌های بیشتری بتوانند از آن استفاده کنند. با این حال خبری از عرضه نسل سوم اپل واچ Se تا قبل از شهریور ۱۴۰۳ نخواهد بود.

براساس اخبار و شایعاتی که تاکنون منتشر شده، نسل فعلی اپل واچ قرار است با تغییرات جزئی نسبت به نسل قبلی همراه شوند. اپل درحال برنامه‌ریزی برای عرضه اپل واچ ایکس با ضخامت کمتر و بند مغناطیسی جدید است و بنابراین باید تا سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ برای تغییرات اساسی منتظر بمانیم.

اپل از سری اپل واچ ۹ و اپل واچ اولترا کنار سری آیفون ۱۵ در رویداد بعدی رونمایی می‌کند. این رویداد احتمالا ۲۱ شهریور ماه ساعت ۸:۳۰ شب به وقت تهران برگزار می‌شود، البته تاریخ و ساعت آن هنوز تایید نشده است.

اخبار مرتبط: