پس‌از انتشار تریلر اصلی بازی ویدئویی GTA 6 شخصیت اصلی داستان مورد انتقاد قرار گرفته، اما Ned Luke با حمایت از این کاراکتر اظهار کرد Grand Theft Auto 6 بهترین بازی تاریخ خواهد شد و تحت‌تاثیر جنبش Woke قرار نمی‌گیرد.

همان‌طورکه می‌دانید، اصولا بازی‌های ویدئویی که توسط استودیو‌های برتر طراحی و تولید می‌شود از طرفداران و عاشقان خاصی برخوردار هستند که به‌صورت شبانه‌روزی در پلتفرم‌های مختلف درباره آینده‌ آن‌ها و داستان بازی بحث می‌کنند؛ بااین‌حال، منتقدانی نیز وجود دارند که شخصیت‌ها یا برخی نمادهای درون بازی را به مسائل سیاسی و اجتماعی مرتبط می‌کنند تا بتوانند جامعه‌ای از کاربران را علیه آن بسیج کنند. برهمین‌اساس، بازی ویدئویی GTA 6 از چنین قاعده مستثنی نیست و پس‌از انتشار تریلر آن در ماه گذشته شایعاتی درخصوص آن منتشر شد که با واکنش‌ها و حمایت‌های افرادی مانند ند لوک (Ned Luke) صداپیشه شخصیت مایکل در GTA 5 همراه شد.

براساس گزارشی تازه از وب‌سایت خبری گیمینگ IGN، ند لوک با حضور در بخشی از مجموعه ویدئویی GFTM اظهار کرد تریلر بازی ویدئویی GTA 6 به‌دلیل داشتن یک شخصیت قهرمان زن بدون‌شک تحت‌تاثیر جنبش Woke قرار نمی‌گیرد؛ بنابراین، به‌کسانی که قصد دارد از الان تفکر جامعه ایالات متحده را به‌مسیر غلط بکشانند گفت GTA 6 بهترین بازی تاریخ لقب می‌گیرد و یکی از شخصیت‌های آن زن خواهد بود که بخش بزرگی از داستان بازی در محوریت کاراکتر مذکور است. همچنین، لوک گفت مهندسان و طراحان استودیو Rockstar Games زحمات زیادی برای توسعه کاراکتر Lucia کشیدند و اجازه نمی‌دهند برخی افراد آن را به‌بیراه بکشند.

باوجوداین، به‌نظر می‌رسد GTA 6 بهترین بازی ویدئویی لقب بگیرد و بیشتری فروش را در تاریخ گیمینگ به‌ثبت برساند. همان‌طورکه در فرضیه‌های پیش‌از انتشار تریلر اصلی نشان داده می‌شد استقبال از حضور شخصیت قهرمان با جنسیت زن با واکنش‌های مثبت در پلتفرم‌های مختلف مانند Reddit قرار گرفت و حتی برخی مادیست‌ها در شبکه اجتماعی یوتیوب کلیپ‌های کوتاهی را از فیزیک لوسیا منتشر کردند که در مدت‌زمان بسیار کوتاهی میلیون‌ها بار دیده شد. ازسوی‌دیگر، باید اشاره کنیم الان جای انتقاد از Grand Theft Auto 6 یست، چراکه تنها نکته قابل فهم از آخرین نسخه فرانچایز GTA یک معرفی کوتاه از حضور دوباره در شهر Vice City است.

ند لوک از شخصیت زن GTA 6 پشتیبانی می کند

علاوه‌براین، استودیو Rockstar Games با انتشار تریلر GTA 6 نشان داد موتور بازی‌سازی RAGE 9 قدرتی فو‌ق‌العاده دارد که می‌تواند فیزیک بازی را درمقایسه‌با GTA 5 با تغییرات کاملا اساسی همراه کند؛ اگر دوباره تریلر را ببینید شاهد افزایش غیرقابل‌تصور کیفیت بصری در فیزیک کاراکترها، آب و نور خواهید بود که در هیچ‌یک از بازی‌های ویدئویی در سال 2023 میلادی مشاهده نخواهید کرد؛ همچنین، استودیو موردبحث درحال ساخت Red Dead Redemption 3 است که گرافیکی مشابه دارد، اما بازهم به‌پای آخرین نسخه GTA نمی‌رسد.

اخبار مرتبط: