امروز شاهد عرضه بازی NBA 2K25 که یکی از بهترین سری بازی‌های ورزشی است، بودیم و حال این عنوان برای پلتفرم‌های مقصد در دسترس است.

بازی NBA 2K25 بر روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوئیچ و رایانه‌های شخصی عرضه شد. کسانی که نسخه نسل جدید این بازی را خریداری کرده‌اند، از ویژگی‌های ProPLAY بهره‌مند خواهند شد که شامل حالت‌های مسابقه‌ای مختلف در بخش‌های MyTEAM و The City power است. علاوه بر آن، حالت‌های نوستالژی و نقش آفرینی نیز به بخش‌های MyCAREER، MyNBA، The W و… اضافه شده و این اثر را به یکی از کامل‌ترین عناوین سری در چند سال اخیر تبدیل کرده است.

با عرضه بازی NBA 2K25 برای کنسول‌های نسل جدید، کاربران می‌توانند از ProPLAY استفاده کنند که سطح جدیدی از واقع‌گرایی را به این سری آورده است. به کمک این ویژگی، حدود 9 هزار انیمیشن که تمامی آنان از مسابقات واقعی بسکتبال الگوبرداری شده، به بازی افزوده شده‌اند. از جمله این انیمیشن‌ها می‌توان به 1500 انیمیشن مربوط به دریب دادن و 1100 شوت تماشایی از بازیکنان برجسته بسکتبال در سال‌های 2023 و 2024 اشاره کرد. علاوه بر این‌ها، در بازی NBA 2K25 و به لطف ProPLAY، موتور جدیدی برای حرکات دریب دادن اختصاص داده شده که مستقیماً از تصاویر و ویدئوهای مسابقات واقعی برگرفته شده و به شکلی کاملاً روان، در قالب انیمیشن درآمده است تا بازیکن حس غرق شدن در بازی، روان بودن و واقع‌گرایی آن را به صورت کامل تجربه کند.

بخش The City در نسخه‌های مختلف این سری حضور داشت و در هر کدام به شکلی متفاوت اجرا شده بود. حال، سازندگان صدای بازیکنان و بازخورد آنان را شنیده و این بخش را بر اساس این بازخوردها، از نو بازطراحی کرده‌اند. حال در بخش The City، بازیکنان می‌توانند ارتباط بسیار بهتری با بازی بگیرند. در بخش Boulevard of the Stars می‌توانید وارد رقابت‌های مختلف شوید و در بخش Proving Grounds نیز رتبه‌بندی عملکرد خود را مشاهده کنید. علاوه بر این دو، بخش‌های MyCOURT و MyPARKS نیز بازگشته‌اند تا تجربه‌ای سرگرم‌کننده و به یادماندنی تحویل بازیکنان دهند.

عرضه بازی NBA 2K25

گرگ توماس، رئیس بخش طراحی بصری، در مورد عرضه بازی NBA 2K25 عنوان کرد: «بازی NBA 2K25 با الهام‌گیری از نظرات و بازخورد کاربران بالاخره به بازار عرضه شد و می‌توانید کامل‌ترین و بهترین تجربه بسکتبال را به کمک این بازی داشته باشید و مهارت‌های دیدنی خود را به کار بگیرید. با اضافه شدن بخش‌های رقابتی چون The City و MyTEAM، قابلیت‌های بهبودیافته و بخش راهنمای پرجزئیات و کامل برای تازه‌کاران، عنوان NBA 2K25 تبدیل به بهترین انتخاب برای بازیکنان نوپا و افسانه‌های دنیای بسکتبال شده تا تجربه‌ای فراموش نشدنی به آنان عرضه کند».

فصل‌های بازی NBA 2K25 شامل جوایز جدید و ارزشمند است که هر 6 هفته یک بار بروزرسانی شده و می‌توانید با تجربه مسابقه‌های مختلف، از این جوایز بهره‌مند شوید. فصل اول از زمان عرضه بازی آغاز می‌شود و سایر فصل‌ها نیز به تدریج در دسترس قرار می‌گیرد. در هر کدام از آنان، 40 جایزه مختلف لحاظ شده که بازیکنان می‌توانند با اقدامات مختلف، دریافت کنند. با تهیه پرو پس فصل یک، می‌توانید به 40 سطح از محتوای ویژه قبل از به پایان رسیدن فصل، دسترسی داشته باشید. جالب است بدانید که 61 آهنگ در لیست موسیقی متن این بازی به ثبت رسیده است. با هر فصل نیز آهنگ‌های جدیدی به این لیست اضافه شده و سازندگان با شرکت‌هایی چون Capitol و Interscope در این زمینه قرارداد بسته‌اند تا مطمئن شوند تجربه‌ای استثنایی در حین مسابقات مختلف بسکتبال برایتان رقم خواهد خورد.

در حال حاضر، می‌توانید بازی NBA 2K25 را با قیمت 69.99 دلار در کنسول‌های نسل جدید و 59.99 دلار در کنسول‌های نسل قبل و رایانه‌های شخصی تهیه کنید. این قیمت مربوط به نسخه استاندارد بوده و اگر قصد تهیه نسخه All-Star Edition را دارید، باید فارغ از پلتفرم‌تان، 99.99 دلار بابت آن بپردازید. نسخه ویژه Hall of Fame Edition نیز برای برای این بازی لحاظ شده که قیمتی 149.99 دلار دارد و محتوای بسیار زیادی را شامل می‌شود که برای علاقمندان، گزینه‌ای مناسب است.