براساس اعلام رسمی کمپانی MSI، لپ‌تاپ قدرت‌مند Monarch 13 به‌همراه نمایشگر 13.3 اینچی با رزولوشن 2.8K و یک ترابایت حافظه داخلی SSD معرفی شد.

سرانجام پس‌از مدت‌ها اخبار و شایعه در شبک‌های اجتماعی، لپ‌تاپ MSI Monarch 13 به‌صورت رسمی در کشور چین معرفی شد که با مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده پیشرفته و قدرت‌مند به‌همراه طراحی بصری زیبا می‌تواند توجه بسیاری از کاربران را جلب کند. به‌عنوان‌مثال، این دستگاه از پردازنده نسل چهاردهم اینتل Core Ultra 7 155H به‌همراه 32 گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه داخلی SSD استفاده می‌کند که مناسب برای اجرای بازی‌های ویدئویی یا برنامه‌های مهندسی و رندرینگ خواهد بود؛ در ادامه به‌جزئیات بیشتری از لپ‌تاپ ‌MSI Monarch 13 می‌پردازیم.

براساس مشخصات سخت‌افزاری منتشر شده در بخش معرفی لپ‌تاپ MSI Monarch 13، این دستگاه تنها ۹۹۰ گرم وزن دارد و درمقایسه‌با بسیاری از لپ‌تاپ‌های موجود در بازار بسیار سبک محسوب می‌شود؛ همچنین، ضخامت دستگاه به 16.9 میلی‌متر می‌رسد که بازهم جزو باریک‌ترین‌ها خواهد بود و حمل‌ونقل آن بسیار ساده و راحت می‌کند. صفحه‌نمایش 13.3 اینچی MSI Monarch 13 از فناوری OLED بهره می‌برد و رزولوشن آن 2.8K است که با استفاده طیف رنگی DCI-P3 100% می‌تواند بهترین تجربه کاربری را دراختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد.

لپ‌تاپ MSI Monarch 13

علاوه‌براین، پردازنده نسل چهاردهم اینتل Core Ultra 7 155H از کارت گرافیک اختصاصی Arc Core به‌همراه 32 گیگابایت حافظه رم برخوردار است که قدرت پردازشی لپ‌تاپ MSI Monarch 13 را بهبود می‌بخشد؛ همچنین برای ذخیره‌سازی اطلاعات شاهد یک ترابایت حافظه داخلی با فناوری SSD هستیم که خوانش اطلاعات را فوق‌العاده سریع می‌کند. ازسوی‌دیگر، گزینه‌های ارتباطی دستگاه شامل دو دورت HDMI 2.1 و Thunderbolt 4 به‌همراه شیار حافظه microSD می‌شود.

برای تامین انرژی، لپ‌تاپ MSI Monarch 13 از باتری 75 وات‌ساعتی استفاده می‌کند که یکی از ویژگی‌های برجسته این دستگاه محسوب می‌شود؛ کمپانی سازنده ادعا می‌کند کاربران می‌توانند از ۱۶ ساعت شارژدهی برخوردار شوند و کارهایشان را بدون نگرانی درباره اتمام شارژ خارج از خانه یا محل کار انجام دهند؛ همچنین، توان شارژ دستگاه ۱۰۰ واتی با فناوری PD خواهد بود که سرعت شارژ بالا را تضمین می‌کند. درنهایت باید اشاره کنیم Monarch 13 از دوربین کاه نویز سه‌بعدی، وای‌فای نسل هفتم و چندین قابلیت دیگر مجهز است.

کمپانی MSI اضافه کرد لپ‌تاپ Monarch 13 از گواهینامه Intel Evo برخوردار است که نشان‌دهنده پیشروی از قوانین سخت‌گیرانه اینتل خواهد بود؛ این گواهی تنها به دستگاه‌های هوشمندی داده می‌شود که از پردازنده‌‌های نسل دوازدهم اینتل Core i5 یا Core i7 و پیشرفته‌تر از آن استفاده می‌کنند. همچنین، دستگاه‌های موردبحث باید از نمایشگر پیشرفته با حداقل رزولوشن 1080p، پورت Thunderbolt 4 و باتری بادوام برخوردار باشد؛ درغیراین‌صورت گواهینامه Evo به آن‌ها تعلق نمی‌گیرد.

اخبار مرتبط: