دو شرکت ام‌اس‌آی و مرسدس برای ساخت لپ‌تاپ‌های گیمینگ با یکدیگر همکاری می‌کنند و اولین محصول مشترک‌شان با نام Stealth 16 Mercedes-AMG Motorsport edition عرضه خواهد شد.

این لپ‌تاپ که روز گذشته در کامپیوتکس ۲۰۲۳ به همراه انبوهی از لپ‌تاپ‌های دیگر MSI رونمایی شد، اولین لپ‌تاپی است که با همکاری این دو شرکت ساخته و معرفی شده است.

Msi اعلام کرده است که Mercedes-AMG Motorsport به تولید اتومبیل‌های مسابقه‌ای با راندمان بالا شهرت دارد و این شرکت به خاطر تولید سخت‌افزارهای پیشرفته‌ای که عملکردی استثنایی را به گیمرها ارائه می‌کند، مشهور است. این شرکت همچنین عنوان کرد که افراد چه در پیست و چه در بازی‌های ویدئویی به دنبال بالاترین سطح عملکرد برای رسیدن به اهداف خود و ثبت رکوردهای جدید هستند.

لپ‌تاپ Stealth 16 دارای جدیدترین پردازنده نسل سیزدهم اینتل Core i9-13900H، پردازنده گرافیکی Nvidia RTX 4070 یا RTX 4060، حداکثر ۶۴ گیگابایت حافظه DDR5 و همچنین صفحه‌نمایش اولد با رزولشون 4K و پوشش صد در صدی DCI-P3 است.

صفحه نمایش لپ تاپ msi و مرسدس AMG

این لپ‌تاپ فوق‌العاده باریک و سبک خواهد بود و تنها ۱۹.۹۵ میلی‌متر ضخامت و ۱.۹۹ کیلوگرم وزن دارد که با توجه به باتری ۹۹ وات ساعتی این دستگاه، می‌توان از آن به‌عنوان شاهکار در زمینه طراحی یاد کرد. لپ‌تاپStealth 16 Mercedes-AMG Motorsport edition اولین محصول پس شروع همکاری ام‌اس‌آی و مرسدس است و اعلام شده به‌زودی محصولات جدیدتری معرفی خواهد شد.

قیمت این دستگاه هنوز اعلام نشده، اما قابلیت‌های آن نشان‌ می‌دهد با بهای بالایی عرضه خواهد شد.

به نظر شما همکاری دو شرکت MSI و مرسدس تا چه میزان می‌تواند در زمینه تولید لپ‌تاپ‌های گیمینگ موفقیت‌آمیز باشد؟ نظرات خود را با ما در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: جدیدترین لپ‌تاپ‌های MSI در راه بازار ایران؛ ترکیب هنرمندانه نسل 13 اینتل با گرافیک RTX40