گوشی جدید موتورولا به نام موتو جی استایلوس 5G 2023 با تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ معرفی شد.

بعد از سامسونگ، موتورولا تنها شرکتی است که گوشی‌هایی مجهز به قلم مغناطیسی تولید می‌کند. سری موتو جی استایلوس در بین کاربران بسیار محبوب است و امروز نسخه ۲۰۲۳ این گوشی با جدیدترین تراشه کوالکام اسنپدراگون ۶ نسل ۱ و صفحه‌نمایش LCD رسما معرفی شد. دستگاه همچنین دارای تنظیمات دوربین بسیار مناسب و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است.

مشخصات فنی موتو جی استایلوس 5G 2023

موتو جی استایلوس با طراحی ساده و صفحه‌نمایش تخت وارد بازار جهانی می‌شود. پنل گوشی دارای یک پانچ هول مرکزی است که دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی درون آن قرار می‌گیرد. صفحه‌نمایش گوشی ۶.۶ اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD+ و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی ارائه می‌شود و قلم مغناطیسی دستگاه در کنار درگاه شارژ قرار گرفته است. همانطور که در بالا اشاره کردیم، موتو جی استایلوس به تراشه میان‌رده کوالکام اسنپدراگون ۶ نسل ۱ مجهز شده و در واقع اولین گوشی است که از این تراشه بهره می‌برد.

موتورولا موتو جی استایلوس ۵g

در ادامه، موتو جی استایلوس 5G 2023 ماژول دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.88 و سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی دارد که عملکرد لنز ماکرو را نیز دارد. از نظر نرم‌افزاری، این گوشی به‌صورت پیش فرض با اندروید ۱۳ و رابط کابری MyUX عرضه می‌شود؛ همچنین یک به‌روزرسانی اندرویدی با سه سال پشتیبانی امنیتی برای آن منتشر می‌شود.

انرژی این دستگاه با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۲۰ واتی تامین می‌شود. این دستگاه از بلندگوهای استریو، جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری هدفون و کارت حافظه microSD بهره می‌برد.

موتو جی استایلوس 5G 2023 در رنگ‌های مشکی و قرمز عرضه می‌شود. نسخه 6/256 در ایالات متحده ۳۹۹ دلار قیمت دارد و از ابتدای هفته‌ آینده برای خرید در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط:‌ مشخصات فنی گوشی تاشو موتورولا ریزر ۴۰ فاش شد