ساعت هوشمند جدید موتورولا که Moto Watch 120 نام دارد، امروز توسط این شرکت آمریکایی معرفی شد که ویژگی‌هایی جذاب برای خریداران به دنبال دارد.

حدود 6 ماه پیش، آخرین ساعت هوشمند این کمپانی با نام Moto Watch 40 عرضه شد و حال شرکت قصد دارد محصولاتش در زمینه ساعت هوشمند را با Moto Watch 120 نوسازی کند. برخی از قابلیت‌های مهیج این ساعت شامل پایش خواب پیشرفته، پایش استرس، اعلان‌های هوشمند، بیش از 100 حالت ورزشی، بیش از 80 واچ فیس با قابلیت شخصی‌سازی، تماس هندزفری و 10 روز شارژدهی موثر باتری اشاره کرد.

موتورولا در این ساعت جدید سنسورهای پیشرفته‌ای برای پایش سلامتی قرار داده که از جمله آنان می‌توان به سنسور شتاب، پایش ضربان قلب و اکسیژن خون اشاره کرد. سازنده ادعا دارد که در زمان ورزش، با پایش ضربان قلب به صورت لحظه‌ای، اطلاعات و آماری بسیار دقیق به دست می‌آورد و علاوه بر آن، به کمک قابلیت‌های اعلان‌های هوشمند، هر نوتیفیکیشن مهمی که نیازمند توجه شما باشد، بر روی ساعت به نمایش در می‌آید.

از جمله مشخصات سخت‌افزاری ساعت هوشمند جدید موتورولا می‌توان به صفحه نمایش 1.43 اینچی AMOLED و قاب فلزی اشاره کرد. سیستم عامل این محصول Moto Watch OS بوده و از بلوتوث 5.3 برای اتصال بی‌سیم استفاده می‌کند. این ساعت هوشمند در سه رنگ مشکی فانتوم، رز گلد و سیلور Glacier به بازار عرضه می‌شود.

شرکت موتورولا در این ساعت هوشمند یک باتری 300 میلی‌آمپرساعتی لحاظ کرده که توانایی شارژ سریع نیز دارد. با این حال جزئیاتی در مورد زمان شارژ شدن آن اعلام نشده و این شرکت فقط به گفتن شارژ سریع بسنده کرده است. دستگاه موفق به دریافت گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار کرده و بر طبق اعلام رسمی، ابعاد آن نیز برابر با 50.6×44.6×11 میلی‌متر است. وزن آن نیز به حدود 55 گرم می‌رسد. جالب است بدانید که ساعت هوشمند قبلی این شرکت، یعنی Moto Watch 40 دارای گواهی IP67 بوده و وزنی برابر با 26 گرم داشت. بند ساعت هوشمند جدید موتورولا وزنی برابر با 175 گرم داشته و در اندازه 22 میلی‌متری عرضه می‌شود.

یکی دیگر از قابلیت‌های کاربردی Moto Watch 120 توانایی پخش موسیقی، رد کردن آهنگ و حتی تنظیم صدای آن است و تمامی این کارها از طریق ساعت، بدون هیچ نیازی به گوشی صورت می‌گیرد. اگر احیاناً گوشی‌تان را در جایی گم کردید یا جا گذاشتید، این ساعت قابلیتی دارد که حتی اگر گوشی سایلنت نیز باشد، صدایی از آن پخش می‌شود تا بتوانید راحت دستگاه خود را پیدا کنید.

در حال حاضر، ساعت هوشمند جدید موتورولا با قیمت 129.99 دلار در دسترس است و بر روی وبسایت شرکت سازنده قرار گرفته است. با کلیک روی گزینه خرید، به صفحه‌ای در فروشگاه آمازون منتقل می‌شوید که در صورت علاقمندی، می‌توانید محصول را از این وبسایت خریداری کنید.