۴ روز قبل از معرفی، مشخصات موتو G84 منتشر شده که حاکی از پنل نمایشگر ۶.۴ اینچی pOLED، شارژ سریع ۳۰ واتی و رنگ‌بندی جذاب است.

موتورولا جمعه ۱۰ شهریور ماه از گوشی موتو G84 رونمایی می‌کند، اما مدیران این شرکت تصمیم گرفتند قبل از معرفی، مشخصات سخت‌افزاری این گوشی را در وب‌سایت flipkart منتشر کنند.

براساس اطلاعات منتشر شده، موتو G84 از نمایشگر ۶.۴ اینچی pOLED با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد. در این صفحه‌نمایش، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی درون پانچ هول قرار می‌گیرد. این نمایشگر از حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیتی، یک میلیارد رنگ و +HDR10 پشتیبانی می‌کند.

در پنل پشتی این گوشی، ماژول دوربین مستطیلی شکل قرار دارد که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزه‌گیر اپتیکال و دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی به‌عنوان دوربین ماکرو عمل می‌کند.

موتو G84 به تراشه ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۶۹۵ شرکت کوالکام، گزینه‌های حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت مجهز شده است که قابلیت افزایش حافظه آن با کارت میکرو اس‌دی وجود دارد.

این گوشی از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ واتی تغذیه می‌کند. همچنین به رابط کاربری اختصاصی MyUX موتورولا بر پایه اندروید ۱۳ مجهز شده است.

از دیگر مشخصات موتو G84 می‌توان به پشتیبانی از فناوری شبکه 5G، اسپیکر استریو با تکنولوژی دالبی اتموس و IP54 با محافظت در برابر پاشش آب اشاره کرد.

موتو G84 در ۳ رنگ سفید، مشکی و رنگ منتخب سال از نگاه PANTONE، بنفش روشن (Viva magenta) عرضه می‌شود.

البته قیمت این دستگاه مشخص نیست و احتمالا در مراسم معرفی موتورولا از محصولاتش، مشخص خواهد شد.

اخبار مرتبط: