رندرهای موتو G84 نشان می‌دهند این گوشی هوشمند با سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و جک ۳.۵ میلی‌متری صدا معرفی می‌شود.

طبق گزارش‌ها، کمپانی موتورولا روی دو گوشی هوشمند میا‌ن‌رده از سری G کار می‌کند. اخیر اطلاعاتی از مشخصات فنی و رندرهای موتو G54 افشا شد که نگاه جامعی از نسل آینده سری G به کاربران می‌دهد. اکنون یکی از افشاگران حوزه فناوری رندرهای موتو G84 را با دنبال‌کنندگانش به‌اشتراک گذاشت؛ تصاویر نشان می‌دهند این گوشی ازنظر زبان طراحی مشابه موتو G82 خواهد بود که سال گذشته وارد بازار جهانی شد. همچنین، این گوشی گواهی‌های TDRA و FCC را دریافت کرده که حاکی از عرضه قریب‌الوقوع آن در بازار جهانی خواهد بود.

Motorola-G84-5G

همان‌طور که از تصویر افشا شده مشخص است، موتو G84 طراحی تختی دارد و یک ماژول دوگانه دوربین در پنل پشت دیده می‌شود. دکمه پاور و تنظیم صدا در سمت راست و شیار سیم‌کارت در سمت چپ قرار دارد. اما مشخص نیست که حسگر اثر انکشت دستگاه با دکمه پارو یکپارچه می‌شود یا از فناوری حسگر درون صفحه‌ بهره‌مند خواهد شد.

علاوه‌براین، پنل گوشی هوشمند موتو G84 به یک صفحه‌نمایش تخت با پانچ هول مرکزی مجهز می‌شود و سنسور دوربین سلفی درون آن قرار می‌گیرد. صفحه‌نمایش با حاشیه‌های بسیار باریکی احاطه می‌شوند که در گوشی‌های اقتصادی کمتر شاهد آن هستیم. کنار سنسور دوربین واید دستگاه عبارت «۵۰ مگاپیکسل» حک شده که حضور لنز ۵۰ مگاپیکسلی را تایید می‌کند. پایین دستگاه نیز یک درگاه تایپ سی، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و بلندگو دستگاه قرار دارد؛ همچنین رندرهای افشا شده رنگ قرمز، مشکی و نقره‌ای را برای موتو G84 نشان می‌دهد.

فهرست FCC تایید می‌کند این دستگاه با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۳۳ واتی عرضه خواهد شد؛ برای آگاهی بیشتر از طراحی و مشخصات فنی موتو جی ۸۴ باید منتظر اخبا بیشتری در رسانه‌های حوزه فناوری باشیم.

اخبار مرتبط: