موتورولا در حال آماده شدن برای رونمایی از طیف وسیعی از گوشی‌های جدید، از جمله Razr+ 2023 برای بازار چین است. همچنین زمان عرضه گوشی موتورولا اج ۴۰ مشخص شده و به زودی برای عرضه جهانی آماده می‌شود. هفته گذشته رندرها و مشخصات فنی موتورولا Edge 40 فاش شد. اکنون ویدیوی تبلیغاتی این گوشی در فضای مجازی منتشر شده است که طراحی آن را از همه زوایا آشکار می‌کند.

طبق ویدیوی تبلیغاتی که ایوان بلاس در توییتر منتشر کرد، چندین ویژگی و مشخصات اج ۴۰ تایید شده است. برای مثال، نسخه مشکی رنگ این گوشی دارای طراحی چرم گیاهی در پنل پشتی خواهد بود. این دستگاه همچنین دارای محافظ ضد آب است که نشان می‌دهد ممکن است گواهی‌نامه IP68 را کسب کرده باشد. صفحه‌نمایش این دستگاه منحنی شکل و دارای پانچ هول مرکزی است که دوربین سلفی در آن قرار می‌گیرد. همچنین پنل پشت مجهز به ماژول دوربین و فلاش دوگانه است.

مشخصات فنی موتورولا Edge 40

موتورولا Edge 40 با صفحه‌نمایش ۶.۵۵ اینچی امولد با رزولوشن Full HD+ و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتزی عرضه خواهد شد. گمان می‌رود که این اولین گوشی در جهان باشد که از تراشه دیمنسیتی ۸۰۲۰ بهره می‌برد و طبق گزارش‌ها در دو نسخه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به همراه ۸ گیگابایت حافظه رم در دسترس خواهد بود. همچنین گفته می‌شود این گوشی دارای باتری ۴۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع سیمی ۶۸ واتی TurboPower و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی است.

همچنین پنل پشت اج ۴۰ مجهز به ماژول دوربین و فلاش دوگانه است که دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و لنز ۱۳ مگاپیکسلی اولترا خواهد بود. دوربین سلفی این گوشی ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود که می‌تواند لحظات زیبا را برای کاربران ثبت کند. این دستگاه بر روی آخرین سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‌شود و دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برای دسترسی آسان و ایمن خواهد بود.

نظر شما درباره مشخصات فنی موتورولا Edge 40 چیست؟ آیا این گوشی می‌تواند انتظارات کاربران را برآورده کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: فاش شدن مشخصات سری جدید گوشی‌های تاشو موتورولا