کاربران نینتندو سوییچ از گرافیک ضعیف و اشکالات بصری بازی ویدئویی مورتال کمبت ۱ در این کنسول شکایت‌ها فراوانی دارند.

همان‌طورکه می‌دانید بازی ویدئویی مورتال کمبت ۱ برای کاربرانی که نسخه پریمیوم را خریداری کردند دردسترس قرار دارد، اما طبق اعلام رسمی، این بازی قرار است امشب (۲۸ شهریور) برای تمام کاربران در پلتفرم‌های Xbox Series X/S، PS5، نینتندو سوئیچ و کامپیوترها عرضه شود. طبق اطلاعات گذشته، سطح گرافیک بازی در تمام کنسول‌ها و پلتفرم‌های یادشده تقریبا یکسان است؛ اما کنسول قابل‌حمل نینتندو سوییچ به‌دلیل پشتیبانی گرافیکی ضعیف‌تر نمی‌تواند قابلیت‌های PS5 یا Xbox را ارائه دهد. بااین‌حال، سطح گرافیکی عناوین گذشته مورتال کمبت برای نینتندو سوییچ قابل‌قبول بود، ولی به‌نظر می‌رسد این‌بار با عرضه مورتال کمبت ۱ داستان کمی فرق دارد.

تصاویر بازی Mortal Kombat 1

امروز یک ویدئو بررسی از کانال یوتیوبی ElAnalistaDeBits منتشر شد که نشان می‌دهد سطح گرافیکی بازی مورتال کمبت ۱ چندان چشمگیر و رضایت بخش نیست و کاربران به‌طور پیوسته درحال شکایت از توسعه‌دهندگان بازی در شبکه‌های مجازی مانند توییتر X هستند؛ چراکه این بازی تنها می‌تواند کیفیت 720p، 640p و 480p با نرخ ۶۰ فریم برثانیه اجرا شود که اصلا قابل‌قبول گیمرها نیست. با ویدئوی زیر می‌توانید گرافیک ضعیف مورتال کمبت ۱ در کنسول نینتندو سوییچ با چشمان‌تان تماشا کنید.

براساس نظرات گیمرها و کارشناسان فعال حوزه گیمینگ، مورتال کمبت ۱ نسل جدیدی از سری بازی‌های Mortal Kombat به‌شمار می‌رود که استودیو NetherRealm برای توسعه آن سال‌ها وقت و هزینه صرف کرده است؛ بنابراین انتشار چنین نسخه‌ای باسطح گرافیکی بسیار پایین برای کنسول نینتندو سوئیچ نمی‌تواند موردقبول واقع شود. به‌عبارتی دیگر، اگر بازی تنها آپدیتی از نسل فعلی بود می‌توانستیم بگوییم که این موضوع به ارائه یک به‌روزرسانی برطرف خواهد شد، اما اکنون کلیت داستان فرق می‌کند.

در این ویدئو مشاهده می‌کنید که این کانال تحلیلی یوتیوبی به‌خوبی حالت‌های گرافیکی سایر پلتفرم‌های بازی را با کنسول نینتندو سوئیچ مقایسه می‌کند و نشان می‌دهد که صفحه‌های رندر شده از گیم‌پلی مورتال کمبت ۱ گرافیک فوق‌العاده پایینی دارد که گیمرها و طرفداران سری بازی‌های Mortal Kombat را از ادامه راه پشیمان می‌کند. لازم است یادآوری کنیم این ویدئوی شامل بخشی از گیم‌پلی مورتال کمبت ۱ می‌شود که می‌تواند بازی را برای شما اسپویل کند.

درحال‌حاضر، استودیو NetherRealm درباره گرافیک پایین و افتضاح مورتال کمبت در پلتفرم نینتندو سوئیچ توضیحی نداده، اما انتظار می‌رود طی روزهای آینده این مشکل با ارائه به‌روزرسانی‌های جدید برطرف شود تا پلیرهای این کنسول دستی پرطرفدار نیز بتوانند از قابلیت‌های جدید و گیم‌پلی جذاب مورتال کمبت ۱ بهره‌مند شوند. علاوه‌براین، یادآوری می‌شود که سطح گرافیکی این بازی در سایر کنسول‌های نسل هشتم و نهم یا کامپیوترها فوق‌العاده بالا است و گیمرهای این پلتفرم‌های نباید نگران چنین اتفاقی باشند.

اخبار مرتبط: