تصاویر بیشتری از رابط کاربری One UI 7.0 منتشر شده است که تغییرات طراحی جدید آن را نشان می‌دهد.

ماجرای One UI 7.0 همچنان ادامه دارد و اسکرین شات‌های جدیدی که منتشر شده‌اند، جزئیات بیشتری از تغییرات احتمالی و طراحی جدید One UI 7.0 سامسونگ را نشان می‌دهند. به‌طورخلاصه، One UI 7.0 ممکن است تغییرات اساسی از جمله عناصر رابط کاربری جدید، انیمیشن‌ها، منو‌ها، تنظیمات و آیکون‌های برنامه‌های پیش‌فرض بازطراحی شده را شامل شود.

در روزهای اخیر، طراحی چند آیکون برای برنامه‌های دوربین و گالری منتشر شده بود. حالا، طراحی آیکون‌های احتمالی برنامه اینترنت سامسونگ و برنامه تلفن داخلی نیز در شبکه اجتماعی X فاش شده است. تصاویر نشان می‌دهد آیکون برنامه اینترنت سامسونگ 90 درجه چرخیده و از رنگ آبی با سایه‌های ملایم‌تر استفاده کرده است. همچنین آیکون برنامه تلفن کمی گردتر شده و شبیه به یک قرص به‌نظرمی‌رسد.

باتوجه به‌تمام تصاویر منتشر شده تاکنون، به‌نظرمی‌رسد سامسونگ درحال فاصله گرفتن از اصول طراحی متریال گوگل است. حداقل در زمینه آیکون‌های برنامه‌ها. این ممکن است تغییر خوبی باشد، زیرا One UI قبلاً به کاربران امکان می‌داد تقریباً تمام آیکون‌های برنامه‌های خود را به شکل تخت و تک رنگ تبدیل کنند.

اسکرین‌شات تغییرات طراحی One UI 7.0

طراحی جدید One UI 7.0 و آیکون‌های فاش شده به نظر می‌رسد اصول مشابهی دارند، زیرا آن‌ها بیشتر رنگی هستند تا تک رنگ و در برخی موارد، به اندازه مجموعه آیکون‌های فعلی سامسونگ تخت به نظر نمی‌رسند. برخی آیکون‌ها، مثل دو مورد بالا، دارای تغییر رنگ تدریجی هستند که به آن‌ها عمق می‌بخشد. این بسیار متفاوت از طراحی متریال است.

ویژگی‌های احتمالی دیگر و طراحی جدید One UI 7.0 شامل یک منوی جدید با امکانات شخصی‌سازی بیشتر برای صفحه اصلی و قابلیتی مشابه با فعالیت‌های زنده در iOS است. به‌طور دقیق‌تر، سامسونگ ممکن است اطلاعات اضافی را در همان ناحیه مستطیلی شکل که کاربران گوشی‌های گلکسی در نوار وضعیت هنگام تماس تلفنی می‌بینند، نمایش دهد.

حتی اگر این آیکون‌های برنامه‌های فاش شده و طراحی جدید One UI 7.0 واقعی باشند، هیچ تضمینی وجود ندارد که تا زمان عرضه عمومی One UI 7.0 تغییر نکنند. برنامه بتا ممکن است ماه آینده راه‌اندازی شود و ما همه چیزهایی را که باید در مورد این نرم‌افزار و شرکت در برنامه بتا بدانید پوشش خواهیم داد.