شرکت ارتباطات سیار اعلام کرده که مشترکان این اپراتور می‌توانند از امکان هدیه بسته‌ اینترنت همراه اول به دیگران در مناسبت‌های خاص استفاده کنند.

طرح هدیه بسته‌ اینترنت همراه اول برای مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی، اعتباری و انارستان در سبد خدمات و محصولات این شرکت قابل دسترسی است. همچنین این شرکت اعلام کرده که تعداد 3 بسته هدیه همراه اول را برای این طرح درنظر گرفته است. همچنین جزئیات این بسته‌ها به شرح زیر است:

  • بسته‌های ویژه مشترکان دائمی و اعتباری با حجم 8، 12 و 20 گیگابایت دارای اعتبار یک ماهه هستند و به ترتیب با قیمت‌های 50، 70 و 110 هزارتومان عرضه می‌شوند.
  • بسته‌های ویژه مشترکان انارستان با حجم 2، 8 و 16 گیگابایت دارای یک ماه اعتبار بوده و قیمت آن‌ها نیز به ترتیب 18 هزار و 200 تومان، 32 هزار و 200 تومان و 58 هزار و 200 تومان است.

مشترکان می‌توانند همراه این بسته‌ها پیام‌های تبریک خود را به مناسبت‌های خاص برای فرد موردنظرشان ارسال کنند. اما شرکت ارتباطات سیار به همراه بسته هدیه، پیامکی را هم به دریافت کننده ارسال می‌کند که شامل عنوان مناسبت این هدیه، اطلاعات فرد ارسال کننده هدیه و نسبت آن با دریافت کننده و یک جمله ویژه‌ و سفارشی است. اما افراد متقاضی این بسته‌ها می‌توانند با شماره‌گیری کددستوری #671*100* از این طرح‌ها استفاده کنند.

علاوه براین شرکت ارتباطات سیار به مناسبت دهه مذهبی قربان تا غدیر نیز بسته‌های تخفیفی ویژه‌ای را جهت فعال‌سازی دراختیار مشترکان قرار داده است. این بسته‌های تخفیفی با مهلت 10 روزه که شامل 2 گیگابایت اینترنت و 2 ساعت مکالمه هستند با 60 درصد تخفیف عرضه شده‌اند که برای تمام مشترکان سیم‌کارت‌های دائمی، اعتباری و انارستان قابل فعال‌سازی است.