دو سال از معرفی رسمی ریمیک Max Payne 1 و 2 می‌گذرد و حال، بالاخره استودیو Remedy Entertainment تایید کرد که این دو پروژه وارد مرحله تولید شده‌اند.

به‌تازگی گزارش مالی استودیو محبوب Remedy Entertainment منتشر شد که نگاهی به پروژه‌های آینده آنان، خصوصاً بازسازی Max Payne 1 و 2 می‌اندازد که قرار است در قالب یک بازی واحد منتشر شوند. بر طبق تاییدیه استودیو، این دو بازی از چهار ماهه دوم سال 2024 وارد مرحله تولید شده‌اند و حال هدف این است که نسخه‌ای ابتدایی از این دو بازی خلق شود که از ابتدا تا انتها قابل بازی باشد.

علاوه بر ریمیک Max Payne 1 و 2، جزئیاتی از سایر پروژه‌های Remedy Entertainment نیز منتشر شد. بازی Control 2 که ادامه‌ای بر عنوان محبوب Control است که در سال 2019 منتشر شد، وارد مرحله Production Readiness شده که یک مرحله قبل از تولید است. علاوه بر آن، نسخه‌ای ابتدایی خلق شده که برخی ویژگی‌های جدید و متنوع آن را می‌توان تجربه کرد. در مورد ناشر نیز استودیو Remedy Entertainment در حال بررسی گزینه‌های موجود است و هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است. یکی از احتمالات، این است که به جای گشتن به دنبال ناشر، خودشان اقدام به انتشار بازی کنند.

یکی دیگر از پروژه‌های مربوط به جهان Control، بازی چندنفره با کد اسم Condor است که جزئیات چندانی از آن در دست نداریم. این اثر نیز در ماه مارس 2024 وارد مرحله تولید شده و توسعه‌دهندگان در استودیو در حال حاضر بر روی ساخت نقشه‌ها و ماموریت‌های مختلف بازی تمرکز کرده‌اند. علاوه‌بر‌این، تست‌های بازی نیز شروع شده و حتی برخی از گیمران در تعداد محدود برای تجربه آن و گزارش ایرادات برگزیده شده‌اند.

ریمیک-Max-Payne-1

در گزارش مالی Remedy Entertainment، جزئیاتی از آخرین عنوان این استودیو، یعنی Alan Wake 2 نیز درج شده است. خوشبختانه فروش این بازی تا به این لحظه توانسته هزینه تبلیغات و مارکتینگ آن را جبران کند اما هنوز به مرحله سودآوری نرسیده است. تیم توسعه‌دهندگان در حال حاضر بر روی بسته الحاقی The Lake House تمرکز کرده‌اند که با توجه به آماده نبودن آن، تاریخ انتشار دقیقی نیز برایش اعلام نشده است.

متاسفانه اطلاعات زیادی در مورد ریمیک Max Payne 1 و 2 در دست نیست و باید منتظر بمانیم تا استودیو سازنده جزئیات بیشتری را با کاربران به اشتراک بگذارد. در زمان معرفی، اعلام شد که این اثر با موتور قدرتمند Northlight ساخته شد و با آن مانند سایر بازی‌های AAA استودیو رفتار می‌شود. تا به این لحظه جزئیاتی از تاریخ انتشار بازی نیز اعلام نشده اما با توجه به پیشرفت مراحل توسعه، به زودی باید منتظر اطلاعات جدیدی از این دو عنوان موردانتظار باشیم.