رندر‌هایی از میت ۶۰ RS منتشر شده که طراحی بخش‌های مختلف این دستگاه از جمله ماژول دوربین را به نمایش می‌گذارد.

براساس گزارش‌ها طراحی پرچمدار غیر تاشو بعدی هواوی، یعنی میت ۶۰ RS قرار است بیشتر از نسخه RS میت ۵۰ به میت ۴۰ شباهت داشته باشد. البته تغییراتی در صفحه‌نمایش آن وجود خواهد داشت. اکنون رندرهای جدیدی توسط Digital Chat Station، افشاگر نام‌آشنا در شبکه اجتماعی چینی وایبو منتشر شده که احتمالا متعلق به میت ۶۰ RS هواوی هستند.

در این تصاویر، ماژول دوربین عقب به‌صورت هشت‌ضلعی بوده و برآمدگی بزرگی دارد. اگرچه این ماژول از جهاتی با ماژول دوربین میت ۵۰ RS تفاوت دارد، اما میت ۶۰ RS هم از ۳ یا ۴ دوربین استفاده می‌کند که به‌صورت علامت «+» در آن قرار گرفته است و علامت برند XMAGE در میان آن دیده می‌شود.

Huawei Mate 60 RS design

مهم‌ترین ارتقا میت ۶۰ RS هواوی نسبت به میت ۵۰ پرو و ۵۰ RS در بخش سوراخ دوربین سلفی روی صفحه‌نمایش است. به‌جای نوار عریض بالای صفحه که درکنار سنسور ToF، دوربین سلفی هم قرار داشت اکنون سوراخ پانچ هول عریض با قابلیت اختصاصی هواوی که عملکردی مشابه داینامیک آیلند اپل دارد در صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد.

ممکن است صفحه‌نمایش مانند گوشی‌های دیگر سری میت RS هواوی خمیده باشد تا از سیستم بلندگوی دوگانه در بالا و پایین آن استفاده کند. البته هنوز این مسئله تایید رسمی نشده، اما با توجه به عرضه لبه‌های خمیده در نسخه‌های RS قبلی، احتمالا این گوشی هم لبه خمیده خواهد داشت.

همچنین براساس شایعات قبلی، این گوشی احتمالا به تراشه کایرین ۹۰۰۰، صفحه‌نمایش ۶.۷۶ اینچی اولد با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی و ۲ گزینه حافظه رم ۸ و ۱۲ گیگابایتی مجهز می‌شود.

اخبار مرتبط: