روز گذشته تبلت لنوو شیائوشین پد پرو با صفحه‌نمایش ۱۲.۷ اینچی و تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد.

طی یک ماه گذشته کمپانی چینی لنوو چندین تبلت و لپ‌تاپ میان‌رده با قیمت کاملا اقتصادی روانه بازار کرد که بازتاب گسترده‌ای در بازارهای داخلی و خارجی داشت. یکی از تبلت‌های میان‌رده با مشخصات سخت‌افزاری نسبتا عالی تبلت لنوو شیائوشین پدر پرو با صفحه‌نمایش ۱۲.۷ اینچی محسوب می‌شود که به یک سیستم صوتی چشمگیر با استانداردهای دابلی اتموس مجهز شده است. این دستگاه از نقاط قوت زیادی بهره می‌برد، اما چند نقطه ضعف نیز دار که بزرگ‌ترین آن‌ها می‌توان به تراشه کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ اشاره کرد.

چندی پیش تبلت لیجن Y700 از این کمپانی در بازار داخلی چین عرضه شد و حالا با معرفی یک تبلت اقتصادی دیگر لنوو نشان می‌دهد که نگاه ویژه‌ای به مصرف‌کنندگان محصولات میان‌رده و اقتصادی دارد. تبلت شیائوشین پد پرو دارای طراحی تمام فلزی است و در رنگ‌های خاکستری و سبز عرضه خواهد شد. همچنین حاشیه دستگاه مذکور تخت بوده و دارای یک سنسور مستطیلی شکل دوربین و فلش ال‌ای‌دی در پنل پشتی است.

تبلت لنوو شیائوشین پد پرو به صفحه‌نمایش ۱۲.۷ اینچی با رزولوشن ۱۸۴۰×۲۹۴۴، نرخ به‌روزرسانی ۱۴۴ هرتزی و سطح روشنایی خودکار ۴۰۰ نیتی خواهد بود. این نمایشگر از قابلیت‌های HDR10 و دابلی ویژن پشتیبانی می‌کند. پردازنده کوالکام اسنپدراگون ۸۷۰ برای عملکرد روان و سریع‌تر به ۸ گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد؛ همچنین کمپانی لنوو برای کاربرای که نیاز به حافظه ذخیره‌سازی بیشتری دارند یک شیار میکرو ‌اس‌دی طراحی کرده که با استفاده از آن می‌توانند دستگاه را تا یک ترابایت ارتقا دهند.

طراحی دوربین لنوو شیائوشین پد پرو

علاوه‌براین، تبلت ۱۲.۷ اینچی لنوو شیائوشین پد رو برای تامین انرژی به باتری ۱۰۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌شود و از شارژ سریع ۲۰ واتی نیز پشتیبان می‌کند. در بخش سیستم دوربین نیز لنوو از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی برای دوربین سفلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی برای پنل پشت طراحی کرده که نشان می‌دهد کاربران نباید امیدی به سیستم دوربین این تبلت داشته باشند؛ همچنین این تبلت از حسگر‌های تشخیص چهره و اثر انگشت مجهز است که برای باز کردن قفل دستگاه و ایمنی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

با معرفی چنین تبلتی، لنوو قصد دارد تجربه کاربری همه‌جانبه‌ای را برای همه کاربران دردسترس قرار دهد. این کمپانی با استفاده از بنلدگو‌های کواد جی‌بی‌ال با استاندارد‌های دابلی اتموس اقدام به ساخت دستگاه کرده است. علاوه‌براین، این استاندارد باعث کاهش نویز در میکروفون‌های درون تبلت می‌شود. قیمت این دستگاه برای نسخه ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۲۳۱ دلار و برای پیکربندی ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ۲۵۳ دلار خواهد بود.

اخبار مرتبط: تبلت گیمینگ لنوو لیجن Y700 معرفی شد