شرکت تایوانی لنوو به صورت رسمی از جزئیات سخت‌افزاری تبلت شیائوشین پد پرو پرده برداشت. قدرت مثال زدنی این دستگاه، آن را به انتخابی هوشمندانه برای نیازهای مختلف تبدیل می‌کند.

انتظار می‌رود که شیائوشین پد پرو در ماه جاری به بازار عرضه شود. این دستگاه قرار است از تراشه Dimensity 8300 استفاده کند و رم آن نیز از نوع LPDDR5x خواهد بود. حافظه این تبلت برابر با 256 گیگابایت از نوع UFS 4.0 بوده و متاسفانه تنها همین مقدار حافظه را ارائه می‌دهد. تراشه دستگاه چهار هسته Arm Cortex-A715 و چهار هسته Arm Cortex-A510 دارد و از گرافیک آن نیز Arm Mali-G615 MC6 استفاده می‌کند. امتیاز آن در بنچمارک گیک‌بنچ در بخش تک هسته‌ای برابر با 1400 و در بخش چند هسته‌ای برابر با 4200 است.

با توجه به اطلاعات رسمی که پوسترها از جزئیات سخت‌افزاری تبلت شیائوشین پد پرو منتشر کرده‌اند، این دستگاه قادر به ارائه نرخ فریم 59.5 در بازی‌های نقش آفرینی جهان‌باز، در بالاترین تنظیمات گرافیکی و با خاموش بودن موشن بلور خواهد بود. این اطلاعات توسط آزمایشگاه‌های لنوو به دست آمده و می‌توانیم با خیال راحت به نتیجه نهایی اعتماد کنیم.

باتری این دستگاه ظرفیتی خیره‌کننده برابر با 10200 میلی‌آمپرساعت دارد که از طریق تکنولوژی شارژ سریع 45 واتی شارژ خواهد شد. بر طبق آماری که شرکت لنوو ارائه داده، در حالت استندبای این دستگاه تا 79.6 روز دوام می‌آورد! بدین ترتیب می‌توانید انتظار عمر باتری طولانی از این دستگاه داشته باشید و با خیال راحت از آن استفاده کنید.

صفحه نمایش تبلت جدید لنوو برابر با 12.7 اینچ، دارای رزولوشن 2.9K و در دو مدل منتشر خواهد شد؛ مدل اول نوع استاندارد و عادی بوده در حالی که مدل دوم، با تمرکز بر روی سلامت و راحتی چشم ساخته شده است. این دستگاه با رابط کاربری ZUI 16 که مختص به شرکت لنوو است در دسترس قرار می‌گیرد. قابلیت‌های کمکی متنوعی از جمله پشتیبانی از موس برای این تبلت در نظر گرفته شده که کار مولتی‌تسکینگ میان این تبلت و سایر دستگاه‌های کاربر را تبدیل به تجربه‌ای بسیار روان و بدون کوچک‌ترین اتلاف وقت می‌کند.

شرکت لنوو خلاقیت جالبی در زمینه اسپیکرهای دستگاه به کار برده و از چهار اسپیکر ساخته شرکت JBL که همگی آنان از Dolby Atmos نیز پشتیبانی می‌کنند. به همین دلیل، با کیفیت صدایی خیره‌کننده و بسیار رسا مواجه خواهید بود. علاوه بر این، در پشت تبلت نیز فضایی مغناطیسی تعبیه شده که به راحتی می‌توانید قلم‌های لمسی را به آن وصل کنید. در زمینه دوربین نیز در پشت دستگاه، یک دوربین با مشخصات نامعلوم، به همراه فضایی مستطیلی شکل برای فلش آن تعبیه شده است.