با توجه به موفقیت تبلت گیمینگ لیجن Y700 در چین، لنوو تصمیم گرفت آن را با کمی تغییر و پسوند جدید با نام لیجن Y700 2023 عرضه کند.

بر اساس تیزر تبلیغاتی رسمی که در Weibo منتشر شد، تاریخ رونمایی از تبلیت گیمینگ لیجن Y700 2023 سی و یکم تیر ماه است. با وجود اینکه این تیزر تبلیغاتی اطلاعات زیادی درباره این تبلت در اختیار ما نمی‌گذارد، اما نمای خوبی از پنل جلویی این دستگاه را به نمایش در می‌آورد. به نظر می‌رسد که طراحی این تبلت مانند نسخه قبلی بوده و حاشیه‌های پهنی جلوی آن وجود دارد.

لنوو اعلام کرده این تبلت از صفحه نمایش ۸ اینچی مدل قبلی استفاده می‌کند. جزئیات سخت‌افزاری دیگر آن منتشر نشده است، اما می‌توان انتظار داشت که پردازنده، نرخ تازه‌سازی صفحه و باتری بهبود یابد.

تبلت لیجن Y700 قبلی از صفحه نمایش LCD ۸.۸ اینچی با نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۲۰ هرتزی، نرخ نمونه برداری ۲۴۰ هرتزی، طیف رنگی 100 DCI P3 و وضوح تصویر ۲۵۶۰*۱۶۰۰ پیکسلی بهره می‌برد. این تبلت دارای تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ شرکت کوالکام، حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی است.

از دیگر مشخصات آن می‌توان به رابط کاربری ZUI 13، باتری ۶۵۵۰ میلی‌آمپر ساعتی، شارژ سریع ۴۵ واتی، دوربین اصلی ۱۳ و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی اشاره کرد. همچنین احتمالا بلندگوهای دوگانه JBL با فناوری X-axis haptics در تبلت لیجن Y700 2023 ارایه خواهد شد.

هم اکنون تبلت لنوو لیجن Y700 اصلی در دو نسخه با قیمت ۳۲۵ و ۲۸۰ دلار به فروش می‌رسد و با وجود این‌که خبری در مورد قیمت نسخه بعدی آن منتشر نشده، اما انتظار می‌رود به دلیل تغییرات کم تفاوت زیادی با نسخه قبلی نداشته باشد.

اخبار مرتبط: