پیکسل 9 پرو در مقایسه با رقبای هم‌رده‌اش، قیمتی رقابتی دارد. باتوجه به‌مشخصات فنی قدرتمند و نرم‌افزار بهینه‌شده، پیکسل 9 پرو انتخابی هوشمندانه برای کاربران حرفه‌ای و علاقه‌مندان به عکاسی موبایلی است.

رویداد معرفی محصولات گوگل نزدیک است و اطلاعاتی که تا حالا درباره سری گوشی‌های پیکسل 9 منتشر شده، تقریبا همه چیز را درباره ظاهر و مشخصات این گوشی‌های جدید لو داده است. گزارش‌های قبلی اطلاعات زیادی درباره چهار مدل قابل‌عرضه، رنگ‌های احتمالی و طراحی آن‌ها ارائه داده‌اند. اگرچه اطلاعات کمی درباره قیمت سری جدید وجود داشت، اما انتظار افزایش قیمت می‌رفت. حالا، اطلاعات جدیدی درباره قیمت مدل‌های پیکسل 9 پرو منتشر شده که نشان‌می‌دهد باید آماده پرداخت هزینه بیشتری باشیم.

گوگل درحال آماده شدن برای رویداد بعدی‌اش در 23 مردادماه 1403 است و کاربران و علاقه‌مندان به فناوری منتظر معرفی سری پیکسل 9 و ویژگی‌های جدید آن هستند. گزارش‌های زیادی درباره این گوشی‌ها منتشر شده و تقریبا همه چیز درباره آن‌ها لو رفته است. اما هنوز تا تاریخ عرضه زمان باقی است و اطلاعات جدیدی درباره قیمت این گوشی‌ها برای بازار آمریکا منتشر شده است.

پیکسل 9 پرو . انتخابی هوشمندانه

گزارش‌های قبلی اطلاعاتی درباره قیمت گوشی‌های سری پیکسل 9 در اروپا منتشر کرده بودند، اما اطلاعات دقیقی درباره قیمت این گوشی‌ها در آمریکا وجود نداشت. حالا یکی از کاربران سایت ردیت لیست قیمت‌های شرکت مخابراتی T-Mobile را منتشر کرده که نشان می‌دهد قیمت پایه گوشی پیکسل 9 پرو هزار دلار و قیمت پایه پیکسل 9 پرو ایکس‌ال هزار و دویست دلار خواهد بود.

نکته مهم این است که در لیست قیمت، نسخه‌های 256 گیگابایتی و 512 گیگابایتی قیمت یکسانی دارند که ممکن است به دلیل یک تخفیف ویژه برای پیش‌خرید از طرف گوگل باشد و حافظه بیشتر را به صورت رایگان ارائه دهد. مدل پرو ایکس‌ال باوجود اینکه گفته می‌شود اندازه آن مثل پیکسل 8 پرو 6.8 اینچی است، قیمتش 200 دلار بیشتر است. همچنین این لیست نشان می‌دهد که مدل‌های پایه پیکسل 9 پرو و پرو ایکس‌ال 256 گیگابایت حافظه خواهند داشت، درحالی‌که قبلا گفته شده بود که حافظه مدل پایه کمتر خواهد بود.

به‌نظرمی‌رسد قیمت‌های اعلام شده برای آمریکا با قیمت‌های فروش در اروپا یکسان است. این امر نشان می‌دهد که قیمت پیکسل 9 پرو فولد احتمالا همانند نسل قبلی، پیکسل فولد، بدون تغییر باقی خواهد ماند. این استراتژی ممکن است با هدف حفظ جایگاه گوشی‌های تاشو در بازار، با ارائه ویژگی‌های پیشرفته و قیمت رقابتی، اتخاذ شده باشد. هنوز تأیید رسمی در مورد قیمت‌های پیش‌بینی شده دریافت نکرده‌ایم. رویداد Made by Google کمتر از یک هفته دیگر برگزار خواهد شد و در آن، شاهد رونمایی کامل از سری پیکسل 9 با تمامی ویژگی‌ها و طراحی آن خواهیم بود.