سامسونگ یکی از تولید کنندگان پیشرو گوشی‌های هوشمند در جهان است که به تولید دستگاه‌های باکیفیت و ویژگی‌های نوآورانه شهرت دارد. به‌تازگی، این شرکت از عرضه جدیدترین نسخه تجاری گلکسی A14 و نسخه‌های A34 و A54 در استرالیا خبر داده است. این دستگاه‌ها به‌طور خاص برای کاربران تجاری طراحی شده‌اند و طیف وسیعی از ویژگی‌ها و قابلیت‌ها را ارائه می‌دهند که برای رفع نیازهای حرفه‌ای در صنایع مختلف طراحی شده‌اند.

این دستگاه‌ها با تاکید بر حفاظت از داده‌ها و مدیریت دستگاه، به همراه اشتراک یک ساله Samsung Knox Suite در برابر تهدیدات سایبری، بدافزارها و هکر‌ها مقاوم خواهند بود.

نسخه تجاری galaxy a14 a34 a54

گوشی‌های گلکسی A14، A34 و A54 در نسخه‌های تجاری خود طیف وسیعی از اقدامات امنیتی پیشرفته و ابزارهای مدیریت گوشی را ارائه می‌دهند. سامسونگ به‌روزرسانی‌های امنیتی را تا پنج سال تضمین می‌کند تا انعطاف‌پذیری دستگاه‌ها را در برابر تهدیدات سایبری حفظ کند. علاوه‌بر این، کسب‌وکارها می‌توانند از پشتیبانی امنیتی بهره برند که تجربه کاربری ثابتی را در سراسر سازمان تضمین می‌کند. این گوشی‌ها با آخرین سیستم‌عامل اندروید ۱۳ تولید خواهند شد.

نسخه‌های تجاری گلکسی A14، A34 و A54 در استرالیا از طریق شرکای قابل اعتمادی مانندCompNow، JB Hi-Fi Commercial و RTV Computers در دسترس خواهند بود. قیمت این دستگاه ها از ۳۲۹ دلار استرالیا (معادل ۲۱۹ دلار آمریکا) برای گلکسی A14 تا ۶۹۹ دلار استرالیا(۴۶۵ دلار آمریکا) برای نسخه تجاری گلکسی A54 متغیر است.

برای افزایش بهره‌وری و همکاری، سامسونگ مزایای بیشتری را در این نسخه ارائه می‌کند. کاربران به حداکثر ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی ابری OneDrive و اشتراک شش‌ماهه رایگان برای Microsoft 365 Basic دسترسی خواهند داشت. سامسونگ همچنین دو ماه قبل نسخه تجاری گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ اولترا را در استرالیا عرضه کرد.

گری مک گرگور، نایب رئیس Mobile Experience در سامسونگ الکترونیکس استرالیا، بر تعهد سامسونگ برای برآورده کردن الزامات منحصر به فرد مشاغل مختلف تاکید کرد. او اظهار داشت: «در شرکت سامسونگ، ما نیازهای کسب‌وکارهای مختلف را درک می‌کنیم و نسخه‌ تجاری سری گلکسی A ابزاری برای رسیدن به موفقیت است.»

اخبار مرتبط: آنباکسینگ گلکسی A54 و A34 قبل از عرضه رسمی + ویدیو