وان پلاس به صورت رسمی اعلام کرد، نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار خود وان پلاس Ace 2 پرو را 25 مرداد ماه به بازار عرضه خواهد کرد.

طبق اطلاعات منتشر شده، پرچمدار جدید وان پلاس در مقایسه با نسل قبلی خود ارتقا یافته و به فناوری‌های جدیدی مجهز خواهد شد.

وان پلاس Ace 2 پرو مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود و برای عملکرد بهتر، شرکت سازنده از پردازنده گرافیکی آدرنو 730 به همراه حداکثر 24 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه داخلی UFS3.1 بهره‌ برده است.

نمایشگر این گوشی یک پنل خمیده 6.74 اینچی با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 144 هرتزی خواهد بود و احتمالا صفحه نمایش با لبه خمیده و حاشیه بسیار باریک و حفره دوربین در وسط به بازار عرضه خواهد شد.

وان پلاس Ace 2 پرو

سیستم دوربین پنل پشتی، دایره‌ای شکل است که این ماژول سه گانه شامل سنسور واید 50 مگاپیکسلی سونی IMX890، سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید 120 درجه و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو می‌شود. انتظار می‌رود دوربین سلفی حداقل از سنسور 16 مگاپیکسلی پشتیبانی کند.

وان پلاس Ace 2 پرو مجهز به باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی خواهد بود که از شارژ سیمی فوق سریع 150 واتی پشتیبانی می‌کند.

محصول جدید وان پلاس از سیستم خنک کننده و محفظه بخار جدیدی بهره برده است که ابعاد آن به 9000 میلی‌متر‌مربع می‌رسد که بسیار چشمگیر است.

بر اساس تیزر تبلیغاتی منتشر شده، طراحی این گوشی شباهت زیادی به وان پلاس 11 دارد. وان پلاس Ace 2 پرو با اندروید 13 و حافظه رم 24 گیگابایتی LPDDR5X و حافظه داخلی یک ترابایتی UFS 4.0 عرضه خواهد کرد. در صورتی که اطلاعات درز کرده درست باشد این دستگاه تبدیل به اولین گوشی دنیا با چنین رم بالایی خواهد بود.

جزئیات بیشتری منتشر نشده و هنوز قیمت این گوشی مشخص نیست، اما پیش‌بینی می‌شود دستگاه مذکور با قیمتی بالاتر از نسل قبلی ارائه شود.
باید دید با وجود ارتقا این گوشی، افزایش قیمت توسط کاربران به راحتی پذیرفته خواهد شد یا خیر؟

عرضه وان پلاس Ace 2 پرو با حافظه داخلی یک ترابایتی