در کنار عرضه گوشی OnePlus Nord CE 3 Lite، این شرکت، وان پلاس Nord Buds 2 را نیز به بازار عرضه کرد. این هدفون‌ در واقع جانشین هدفون‌ Nord Buds است که در سال گذشته معرفی شده بودد. مدل‌ جدید ارتقا قابل توجهی نسبت به نسل قبلی خود پیدا کرده‌ و طبیعتا قیمت آن هم اندکی بالاتر است.

از نظر ظاهری، OnePlus Nord Buds 2 همان طراحی مدل قبلی را حفظ کرده‌ است. یعنی گوشی‌های آن از ساقه‌های صاف و نوک سیلیکونی برخوردارند. این هدفون دارای گواهی IP55 برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک است.
برای بالاتر بردن کیفیت پخش صدا، OnePlus Nord Buds 2 به دو درایور تیتانیومی داینامیک 12.4 میلی‌متری مجهز شده است. همچنین می‌تواند تا 25 دسی‌بل نویزهای مزاحم را کاهش دهد. یک الگوریتم ویژه به نام BassWave نیز روی این هدفون قرار گرفته که باعث بهینه سازی بیس صدا شده و کیفیت پخش را بالاتر می‌برد.

طراحی ایربادز‌های وان پلاس نورد بادز ۲

در بخش دریافت صدا نیز این هدفون به دو میکروفون مجهز شده تا بتواند به واضح‌ترین شکل ممکن صدای کاربر را طی مکالمات تلفنی منتقل کند. OnePlus Nord Buds 2 از قابلیت‌های دیگری همچون Dolby Atmos، تیونینگ صدای Dirac و اکولایزر حرفه‌ای پشتیبانی می‌کند. همچنین یک مود شفافیت برای هدفون طراحی شده که با روشن کردن آن می‌توانید صدای محیط اطراف را بهتر بشنوید.

Nord Buds 2 دارای یک باتری 480 میلی آمپر ساعتی است که گفته شده تا 36 ساعت کیس شارژ هدفون را روشن نگه می‌دارد. هرکدام از گوشی‌ها نیز می‌توانند در صورت روشن بودن ANC تا 5 ساعت و در صورت خاموش بودن آن تا 7 ساعت کار کنند. این هدفون از قابلیت شارژ سریع هم پشتیبانی می‌کند و دارای پورت USB-C است. جالب اینکه گوشی‌های این هدفون می‌توانند به صورت همزمان از طریق بلوتوث 5.3 به دو دستگاه متصل شوند.

وان پلاس Nord Buds 2 با قیمت 2999 روپیه (حدود 37 دلار) و در رنگ‌های مشکی و سفید عرضه شده است.

خبر مرتبط: وان پلاس هدفون های بادز پرو 2 Lite را عرضه کرد