شرکت وان‌پلاس به تازگی یک مراسم رونمایی برگزار کرده و توانسته توجه‌های زیادی را به خود جلب کند. گرچه ستاره این مراسم گوشی OnePlus Nord 2V بود، اما این شرکت همچنین از هدفون های بادز پرو 2 Lite جدید خود نیز پرده برداشت. 

این هدفون‌های بی‌سیم را می‌توان در چین با قیمت 750 یوآن پیش‌خرید کرد. قیمت نهایی آن در هنگام عرضه به 800 یوآن خواهد رسید. Buds Pro 2 Lite در تاریخ 22 اسفند ماه وارد بازار خواهد شد. اما جالب اینجاست که هدفون‌های مدل جدید از Buds Pro 2 که پیش از این با قیمت 900 یوآن عرضه شده بودند ارزان‌تر هستند!

هدفون های بادز پرو 2 Lite وان‌پلاس چه ویژگی‌های منحصر به فردی دارند؟ واقعیت این است که طراحی ظاهری این دستگاه‌ها کاملا مشابه مدل پرو اورجینال است. البته رنگ‌بندی سفید Pro 2 Lite یک گزینه جدید محسوب می‌شود. هرچند دیگر خبری از رنگ سبز نیست و این هدفون‌ها تنها در دو رنگ مشکی و سفید وارد بازار می‌شوند. Buds Pro 2 Lite دارای رتبه مقاومت IP55 بوده و به خوبی در برابر تعریق گوش و قطرات باران مقاوم است.

این هدفون‌ها همچنین دارای قابلیت کاهش نویز فعال هستند و می‌توانند صداهای مزاحم محیط بیرونی را تا 48 دسی‌بل کاهش دهند. مدل پرو هم دقیقا به همین میزان توانایی کاهش نویز داشت. روی هرکدام از گوشی‌های Buds Pro 2 Lite سه میکروفون تعبیه شده که می‌توانند در حین مکالمات تلفنی هم کار کاهش نویز را انجام دهند.

این هدفون‌ها پخش صدای بسیار باکیفیتی دارند و از قابلیت پیشرفته تنظیم و بهینه‌سازی صوتی هم بهره می‌برند. Buds Pro 2 Lite همچنین دارای یک مود ویژه برای گیمینگ است که طی آن تأخیر در پخش صدا را تا حد 54 میلی‌ثانیه پایین می‌آورد. 

مشخصات وان پلاس بادز پرو 2 لایت

طول عمر باتری این هدفون‌های جدید نیز مشابه مدل پرو است. در هرکدام از گوشی‌های Pro 2 Lite یک باتری 60 میلی آمپر‌ساعتی قرار گرفته که می‌تواند در حالت پخش مداوم، گوشی را تا 9 ساعت روشن نگه دارد. کیس این هدفون نیز دارای یک باتری 520 میلی آمپر‌ساعتی است که دوام باتری هدفون را در مجموع به 39 ساعت می‌رساند. البته اگر بخواهید از هدفون در حالت کاهش نویز استفاده کنید، طول عمر باتری از 9 ساعت به 6 ساعت کاهش پیدا می‌کند.

اتصالات Buds Pro 2 Lite نیز کاملا مشابه نسخه اورجینال هستند، چراکه این هدفون هم با پشتیبانی از LHDC 5.0 می‌تواند تا پهنای باند 1 مگابیت بر ثانیه را در اختیار شما دهد. مدل پرو اورجینال قرار است LHDC 5.0 را به‌زودی در قالب یک بسته به‌روز‌رسانی دریافت کند.

تنها ضعف Buds Pro 2 Lite نسبت به نسخه پرو اورجینال در عدم پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم و ردیابی موقعیت سر است. هنوز اطلاعاتی از احتمال عرضه جهانی این هدفون‌ها در دست نیست. 

خبر مرتبط: کولر وان‌پلاس برای تلفن‌های همراه معرفی شد