نسل بعدی اپل واچ اولترا 3 و SE با ویژگی‌های جدید و هیجان‌انگیز، تعریف شما از یک ساعت هوشمند را متحول خواهد کرد.

بسیاری از کارشناسان فناوری انتظار داشتند که شرکت اپل در رویداد اخیرش از نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود، یعنی اپل واچ اولترا 3 و اپل واچ SE جدید رونمایی کند. شایعات و گمانه‌زنی‌ها در این خصوص به اوج خود رسیده بود. اما شرکت اپل در کمال تعجب، از معرفی این محصولات خودداری کرد. بااین‎‌حال، یک تحلیلگر برجسته که پیش‌بینی‌های دقیقی در مورد محصولات اپل داشته است، پیش‌بینی کرده که این دو مدل ساعت هوشمند در سال آینده میلادی معرفی خواهند شد. به‌عبارت‌دیگر، علاقه‌مندان به محصولات اپل باید تا سال آینده منتظر بمانند تا از ویژگی‌ها و مشخصات فنی جدیدترین نسل ساعت‌های هوشمند اپل آگاه شوند.

مینگ-چی کو، تحلیلگر سرشناس صنعت فناوری، پیش‌بینی‌های دقیقی در مورد محصولات اپل ارائه می‌دهد. او در ماه مهر سال گذشته اعلام کرد که توسعه نسل سوم اپل واچ اولترا هنوز آغاز نشده است و در نتیجه، امکان معرفی این محصول در سال 2024 بسیار کم است. پیش‌بینی کوئو درست از آب درآمد. در رویداد اخیر اپل، تنها تغییر قابل‌توجه در سری اپل واچ اولترا، معرفی رنگ جدید مشکی مات برای مدل اولترا 2 بود. این نشان می‌دهد که اپل تمرکزش را بر روی توسعه نسل بعدی این ساعت هوشمند قرار داده است.

نسل بعدی اپل واچ اولترا 3 و SE

اما خبر خوب اینجاست که کوئو در جدیدترین توییت خود اعلام کرده است که اپل واچ اولترا 3 و همچنین یک نسخه به‌روزرسانی شده از اپل واچ SE در سال 2025 معرفی خواهند شد. با توجه به سابقه دقیق پیش‌بینی‌های کوئو، می‌توان به این پیش‌بینی جدید نیز امیدوار بود.

در سال‌های گذشته، اپل معمولاً ساعت‌های هوشمند جدیدش را در ماه شهریور، همزمان با معرفی آیفون‌های جدید، رونمایی می‌کرد. بنابراین، ممکن است تا شهریور 1404 برای دیدن مدل‌های جدید اولترا و SE منتظر بمانیم. بااین‌حال، احتمال دارد اپل تصمیم بگیرد حداقل یکی از این مدل‌ها را زودتر، مثلاً در بهار 1404، معرفی کند. این احتمال به خصوص برای اپل واچ SE قوی‌تر است، زیرا آیفون SE 4 نیز انتظار می‌رود در بهار 1404 عرضه شود و معرفی همزمان این دو محصول می‌تواند برای اپل جذاب باشد.

در رویداد اخیر اپل، مدل فعلی اپل واچ SE هیچ به‌روزرسانی دریافت نکرد، اما اپل واچ اولترا 2 یک رنگ جدید به خود گرفت. این نشان می‌دهد که اپل در حال آماده‌سازی نسل بعدی این ساعت‌های هوشمند است و ممکن است بخواهد با معرفی ویژگی‌ها و امکانات جدید، علاقه‌مندان را به سمت خود جذب کند.

در نهایت، تصمیم‌گیری در مورد خرید یا عدم خرید مدل‌های جدید اپل واچ به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر به دنبال جدیدترین فناوری‌ها و ویژگی‌ها هستید، ممکن است بخواهید تا سال 2025 منتظر نسل بعدی اپل واچ اولترا 3 و SE بمانید. اما اگر به دنبال یک ساعت هوشمند با امکانات مناسب و قیمت مناسب‌تر هستید، می‌توانید مدل‌های فعلی اپل واچ را نیز در نظر بگیرید.