اخیرا تصاویری در کانال UnboxTherapy یوتیوب منتشر شده که به نظر می‌رسد اپل در حال تولید یک آیفون تاشو است.

اگر از علاقه‌مندان دنیای فناوری هستید می‌دانید که رقابت میان سازندگان گوشی‌های هوشمند نظیر سامسونگ، گوگل و اپل به بالاترین حد رسیده و هر یک تلاش می‌کنند با ارائه یک گوشی پرچمدار با قیمت رقابتی، سهمی بیشتر از بازار داشته باشند.

سامسونگ در زمینه تولید گوشی‌های تاشو بی‌رقیب بوده و در این عرصه نیز موفق عمل کرده است. اپل همواره به خاطر محصولات نوآورانه‌اش شناخته شده و آخرین اخبار نوآوری، مربوط به گوشی تاشو این شرکت است. شایعات این گوشی تاشو مدتی است منتشر شده و به نظر می‌رسد بالاخره در حال کار روی آن است.

طبق تصاویر منتشر شده، به احتمال زیاد مشخصات آیفون تاشوی جدید اپل، شبیه گلکسی زد فولد ۵ خواهد بود. این تصاویر، دوربین پشتی سه گانه گوشی تاشوی آیفون را شبیه به آیفون ۱۵ پرو و پرو مکس نمایش داده و ظاهر جزیره دوربین این دستگاه در مقایسه با سایر گوشی‌های اندرویدی و موتورولا، کاملا متفاوت است.

بر اساس گزارش‌ها، کانال UnboxTherapy در تولید ویدئوهای ساختگی سابقه دارد و پیش‌بینی می‌شود هدف از پخش این ویدئو، امیدواری به عرضه گوشی تاشوی توسط اپل است.

از آنجایی که سازندگان گوشی‌های تاشو هنوز برخی از مشکلات بزرگ دستگاه‌های خود را مانند دوام نمایشگر و عمر باتری برطرف نکرده‌اند، امیدواریم که اپل بتواند پیشرفته‌ترین نسخه از یک گوشی تاشو را تولید کند.

در کل، شایعات پیرامون گوشی تاشو اپل مدتی است که به گوش می‌رسد. انتظار می‌رود این شرکت، گوشی تاشوی خود را با صفحه نمایشی به اندازه ۸ اینچ و سخت‌افزاری پیشرفته عرضه کند. کاربران امیدوارند که اپل بتواند طبق روند همیشه در عرصه تولید دستگاه تاشو نیز خوب عمل کند.

خبر مرتبط: آیفون ۱۵ پرو مکس نخرید؛ منتظر آیفون ۱۶ پرو با قیمت کمتر باشید