در جریان مراسم WWDC شرکت اپل اعلام کرد که قرار است حالت Game Mode آیفون را برای دستگاه‌های جدید خود از طریق آپدیت iOS 18 بیاورد. با این قابلیت، تجربه بازی‌ها لذت‌بخش‌تر و حرفه‌ای‌تر از پیش شده و این بار گیمران می‌توانند تنها در گوشی خود، به تجربه بازی‌های ارزشمند دنیا بپردازند.

کریگ فدریگی از شرکت اپل توضیحاتی کامل در مورد حالت Game Mode آیفون ارائه داد. با فعال کردن این گزینه، فعالیت پس‌زمینه تا حد زیادی محدود می‌شود تا دستگاه نرخ‌فریم بالاتری را به بازیکن ارائه دهد. علاوه بر آن، ارتباط با گیم‌پدهای مختلف و ایرپادها نیز بهتر و سریع‌تر می‌شود. این قابلیت سال گذشته از طریق macOS Sonoma به macOS آمد اما برای اجرای آن، نیاز به دستگاه مکی با پردازنده‌های اپل سیلیکون نیاز بود پس در دسترس همه کاربران قرار نداشت و استفاده از آن، کمی دردسرساز است.

Game Mode

اضافه کردن حالت Game Mode آیفون قدم بعدی اپل در راستای تلاش برای جذب کاربران و متقاعد کردنشان برای تجربه قدرتمندترین بازی‌های روز دنیا بر روی آیفون‌هایشان است. مجموعه بازی‌هایی که برای این سیستم عامل در دسترس قرار دارند نیز روز به روز بیشتر می‌شود. در حال حاضر، عناوینی چون Assassin’s Creed Mirage و Resident Evil Village بر روی این سیستم عرضه شده و آماده تجربه هستند. از طرف دیگر، شرکت کپ‌کام به تازگی اعلام کرده است که عنوان Resident Evil 7 قرار است ماه بعد بر روی iOS (همچنین آیپدها و مک‌ها) عرضه شود. عنوان Resident Evil 2 Remake نیز برای سیستم عامل‌های شرکت اپل در دست توسعه است و ممکن است به زودی عرضه شود.

اخبار مرتبط: