آیفون 17 ایر با ویژگی‌های نوآورانه، تجربه‌ای هوشمندتر از همیشه را برای شما به ارمغان می‌آورد. این آیفون جدید که بین مدل‌های استاندارد و پرو قرار می‌گیرد، انتخابی ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال تعادل بین عملکرد و زیبایی هستند.

اپل درحال توسعه آیفون 17 اسلیم است که احتمالا از نظر قیمت و مشخصات بین مدل‌های استاندارد و پرو قرار خواهد گرفت، اما ممکن است قیمت بالاتری نسبت‌به هر دو مدل داشته باشد. مارک گورمن در مورد سری آیفون 17 سال آینده و همچنین دستگاه‌های تاشو اطلاعاتی را به اشتراک گذاشته است. اپل قصد دارد با ارائه مشخصات متفاوت، هر مدل را برای گروه خاصی از مخاطبان طراحی کند.

پیش‌تر در گزارش‌های مختلف به آیفون 17 اسلیم اشاره شده بود و گورمن این دستگاه را آیفون 17 ایر می‌نامد که باتوجه به‌طراحی و فرم آن، بسیار منطقی به‌نظر می‌رسد. اپل احتمالاً درحال‌کار بر روی مدل جدیدی از آیفون است که دارای طراحی باریک‌تر نسبت به سایر مدل‌ها بوده و مشخصات آن بین مدل‌های استاندارد و پرو قرار خواهد گرفت.

زیبایی و فناوری در آیفون 17 ایر

در آخرین شماره از خبرنامه Power On، مارک گورمن جزئیاتی درباره آیفون 17 ایر و ویژگی‌های احتمالی آن برای کاربران ارائه کرده است. این مدل که قیمتی بالاتر از مدل‌های استاندارد خواهد داشت، مشخصات فنی چشمگیر مدل‌های پرو را نخواهد داشت. اپل این دستگاه را برای کاربرانی طراحی کرده که به ظاهر گوشی اهمیت بیشتری نسبت به قدرت پردازنده و عملکرد کلی می‌دهند. بنابراین، آیفون 17 ایر با تمرکز بر طراحی، بازار هدف مشخصی را درنظر گرفته و برای همه کاربران مناسب نخواهد بود.

گورمن همچنین پیش‌بینی کرده است که آیفون 17 ایر موفقیت چشمگیری داشته و رشد قابل‌توجهی را برای برند آیفون به همراه خواهد آورد. او انتظار دارد که محبوبیت این مدل از آیفون‌های مینی و پلاس بیشتر باشد، اما موفقیت نهایی آن در بازار هنوز مشخص نیست. زیرا فروش مدل‌های مینی و پلاس کمتر از پیش‌بینی‌ها بوده است. درصورتی‌که آیفون 17 موفق باشد، اپل می‌تواند طراحی این دستگاه را به خط تولید اصلی خود، شامل مدل‌های استاندارد و پرو، انتقال دهد.