اپل با معرفی رنگ برنزی جدید برای آیفون 16 پرو، همه را غافلگیر کرد. این رنگ که بیشتر به قهوه‌ای می‌زند تا صورتی، می‌تواند انتخابی متفاوت برای کاربران باشد.

آیفون 16 پرو امسال به‌عنوان مدل برتر اپل معرفی خواهد شد. این گوشی همراه با ویژگی‌های جدید و نوآورانه‌ای عرضه می‌شود، اما طراحی کلی آن شبیه به مدل‌های قبلی خواهد بود. اپل برای متمایز کردن این مدل، از رنگ‌های برنزی و تیتانیوم طبیعی استفاده خواهد کرد. البته ممکن است رنگ برنزی با سلیقه همه افراد هم‌خوانی نداشته باشد. جالب است بدانید که نسخه فوق‌العاده باریک این گوشی برای سال آینده برنامه‌ریزی شده است که انتظار می‌رود به فروش بیشتر اپل کمک کند.

مدل‌های آیفون 16 پرو و پرو مکس امسال اندکی بزرگ‌تر خواهند شد، این افزایش ابعاد عمدتاً به دلیل افزایش اندازه نمایشگر به ترتیب به 6.3 و 6.9 اینچ خواهد بود. بااین‌حال، به‌منظور حفظ طراحی جمع‌و‌جور، مهندسان اپل با کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر تلاش کرده‌اند تا افزایش ابعاد کلی دستگاه را به‌حداقل برسانند. در نتیجه این تغییرات، مدل پرو مکس عنوان بزرگ‌ترین آیفون تولید شده تاکنون را از آن خود خواهد کرد.

آیفون-16-برنز

تصویر منتشر شده توسط Sonny Dickson از آیفون 16 پرو در چهار رنگ مختلف، نشان می‌دهد که رنگ برنزی این گوشی با واکنش‌های متفاوتی روبرو شده است. بسیاری از افراد معتقدند که این رنگ بیشتر به قهوه‌ای شباهت دارد تا صورتی و ممکن است برای همه جذاب نباشد. البته، ممکن است این تفاوت رنگ به دلیل شرایط نورپردازی در تصویر باشد. علاوه‌براین، برخی نیز این رنگ را به زنگ‌زده یا نارنجی نزدیک می‌دانند.

تصاویر جدید از آیفون 16 پرو، علاوهبر رنگ برنزی خاص و متفاوت، رنگ‌های دیگری مانند سفید، مشکی و تیتانیوم طبیعی را نیز نشان می‌دهند. رنگ تیتانیوم طبیعی با ظاهر ساده و خاکستری‌رنگ، برای کسانی که به دنبال طراحی مینیمال هستند، انتخابی مناسب خواهد بود. گزارش‌های قبلی از معرفی رنگ صورتی برای این مدل خبر می‌دادند، اما تصاویر جدید این موضوع را تأیید نمی‌کنند. به‌نظرمی‌رسد اپل قصد دارد با ارائه طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، انتخاب‌های بیشتری را پیش روی کاربران قرار دهد.

به جای رنگ آبی تیتانیومی که در مدل قبلی داشتیم، حالا شاهد رنگ برنزی هستیم. البته، رنگ‌های دیگر مثل سفید، مشکی و تیتانیوم طبیعی که کمی خاکستری است، هم وجود دارند که شبیه به مدل قبلی یعنی آیفون 15 پرو هستند. بااین‌حال، باید بگوییم که این اطلاعات هنوز قطعی نیستند و ممکن است رنگ‌های واقعی گوشی‌ها کمی متفاوت باشد. اپل قصد دارد آیفون‌های 16 و 16 پرو را شهریور ماه، احتمالا در نیمه اول، عرضه کند و ما پوشش کاملی از این محصولات ارائه خواهیم داد.