یک افشاگر توییتری با انتشار تصاویری از ماکت آیفون ۱۵ نشان داد این نسخه احتمالا از رنگ سبز روشن برخوردار می‌شود.

شب گذشته کمپانی اپل اعلام کرد در تاریخ بیست‌ویکم شهریورماه شاهد معرفی سری آیفون ۱۵ به‌همراه ساعت‌های هوشمند اپل واچ سری ۹ و نسل دوم اپل واچ اولترا خواهیم بود. باتوجه‌به روز برگزاری مراسم، اکنون شاهد شایعات زیادی درباره طراحی و مشخصات سخت‌افزاری جدیدترین نسل گوشی‌های پرچمدار اپل هستیم که نشان می‌دهد تمایز‌ات ویژه‌ای نسبت‌به نسل فعلی دارد. برای مثال نسخه‌های از قاب‌های تیتانیومی بهره می‌برد که به استحکام و سبک‌تر شدن آیفون‌ها کمک شایانی می‌کند.

ازسوی‌دیگر، ساعاتی قبل خبری مبنی‌بر اضافه شدن رنگ سبز روشن به نسخه استاندارد آیفون ۱۵ منتشر شد که نشان می‌دهد امسال رنگ‌بندی مدل‌های پایه از پنج رنگ برخوردار می‌شوند. اپل برای طراحی نسخه‌های پرو معمولا از رنگ‌های تیره استفاده می‌کند تا سبک و سیاق آن‌ها مانند دستگاه‌های گران‌قیمت ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ دلاری به‌نظر برسد.

رنگ آیفون ۱۵

یادآوری می‌شود رنگ‌های آیفون ۱۵ پایه و پلاس شامل صورتی، آبی، زرد، قرمز و مشکی می‌شود؛ اما تصاویری که از ماکت‌ آیفون ۱۵ توسط یک افشاگر توییتری یا X انتشار یافت به‌خوبی نشان می‌دهد امسال رنگ سبز به آیفون‌ها اضافه می‌شود.

این افشاگر که با نام مستعار ماجین‌ بو در شبکه اجتماعی X فعالیت می‌کند از یک ماکت آیفون ۱۵ رونمایی کرد که رنگ سبز روشن که متمایل به‌رنگ مغز پسته‌ای است را نشان می‌دهد؛ همچنین وی اشاره کرد که رنگ یادشده مشابه رنگی خواهد بود که در آیفون ۱۲ استاندارد مشاهده کردیم.

در تصاویر مذکور، ما تنها قادر هستیم پنل پشت و حاشیه پایین دستگاه را مشاهده کنیم که باعث می‌شود تاییدی‌بر استفاده از درگاه تایپ سی با قابلیت پشتیبانی از تاندربولت باشد که می‌تواند انتقال داده را تا ۴۰ گیگابیت برثانیه انجام دهد. ماجین بو اشاره کرد اطمینانی برای تولید آیفون ۱۵ با رنگ سبز در عرضه اولیه ندارد؛ بنابراین احتمالا رنگ سبز به تولید نیمه‌دوم در بهار موکول می‌شود.

علاوه‌براین، نسخه‌های پایه آیفون ۱۵ از داینامیک آیلند بهره می‌برند تا ازنظر زیبایی‌شناسی مشابه آیفون‌های پرو شوند تا میزان فروش این دستگاه‌ها بیشتر شوند. شایعات تایید می‌کنند که سنسور واید ۴۸ مگاپیکسلی که سال گذشته با آیفون ۱۴ پرو معرفی شد، حالا به مدل‌‌های استاندارد آیفون ۱۵ راه می‌یابد؛ تراشه سیلیکونی A16 بایونیک با معماری ۴ نانومتری نیز قلب تپنده آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس می‌شود که عملکرد روان دستگاه‌ها را تضمین می‌کند.

اخبار مرتبط: