راس یانگ، تحلیلگر شناخته‌شده در زمینه نمایشگر اعلام کرده است که آیپد ایر ۱۲.۹ اینچی Mini-LED جدید قرار است با یک ارتقای چشمگیر در نمایشگر همراه شود.

آیپد ایر 10.9 اینچی که در حال حاضر در بازار موجود است، از پنل LCD معمولی بهره می‌برد، اما خبر خوش این است که مدل جدید آیپد ایر ۱۲.۹ اینچی از فناوری پیشرفته‌تر Mini-LED بهره خواهد برد. این ارتقا، مزایای متعددی را برای کاربران به ارمغان می‌آورد که از آن جمله می‌توان به نور بیشتر برای تصاویر و ویدیوهای HDR نمایشگر Mini-LED اشاره کرد که تصاویر HDR را با جزئیات دقیق‌تر و رنگ‌های زنده‌تر به نمایش می‌گذارد و تجربه تماشای فیلم را به طور قابل توجهی ارتقا می‌دهد.

همچنین این فناوری، وضوح تصویر را به‌طور چشمگیری افزایش می‌دهد و باعث می‌شود رنگ‌های سیاه عمیق‌تر و واقعی‌تر به‌نظر برسند. این امر تجربه بصری لذت‌بخش‌تری، به خصوص هنگام تماشای ویدیو در شب را به ارمغان می‌آورد. صفحه‌نمایش Mini-LED به طور کلی مصرف انرژی کمتری نسبت به LCD دارد که به معنای عمر باتری طولانی‌تر برای آیپد ایر جدید خواهد بود.

آیپد ایر با صفحه‌نمایش 12.9 اینچی mini-LED

استفاده از Mini-LED در آیپد ایر جدید، آن را به رقیبی قدرتمندتر برای آی‌پد پرو ۱۲.۹ اینچی و سایر تبلت‌های رده بالا تبدیل می‌کند. این ارتقا، خبر بسیار خوبی برای کاربرانی است که به دنبال یک تبلت ایده‌آل برای نیازها و خواسته‌های خود هستند، چه برای کارهای خلاقانه مانند ویرایش عکس و ویدیو و چه برای سرگرمی مانند تماشای فیلم و بازی کردن بسیار مناسب است. هنوز مشخص نیست دقیقاً نمایشگر iPad Air جدید چگونه خواهد بود اما ممکن است شبیه به نمایشگر آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی باشد که کیفیت تصویر و عملکرد عالی دارد این خبر بسیار خوبی برای کاربران است، زیرا به معنای تصاویری واضح‌تر و شفاف‌تر و عملکرد سریع‌تر خواهد بود.

اپل به تازگی از iPad Air جدید خود با نمایشگر Mini-LED رونمایی کرده است. این فناوری جدید، کیفیتی به مراتب بهتر از نسل‌های قبلی ارائه می‌دهد و تصاویری با جزئیات دقیق‌تر، رنگ‌های زنده‌تر را به ارمغان می‌آورد. در حالی که آیپد ایر ۱۲.۹ اینچی جدید از Mini-LED استفاده می‌کند، اما گفته می‌شود که اپل در حال برنامه‌ریزی برای استفاده از نمایشگرهای OLED در مدل‌های بعدی iPad Pro است. انتظار می‌رود مدل‌های جدید آیپد پرو از تراشه M3 و همچنین نسل سوم قلم اپل پشتیبانی کند. گفته می‌شود اپل قصد دارد این تبلت‌های جدید را در هفته دوم ماه می یعنی حدود یکماه دیگر، بدون برگزاری کنفرانس خبری رونمایی کند.

اخبار مرتبط: