تقریباً یک ماه با عرضه سیستم عامل iOS 18 فاصله داریم و حال شرکت اپل آپدیت iOS 17.6.2 را برای کاربرانی که در بتا شرکت نکرده‌اند، در نظر گرفته است.

بسیاری از کاربران آیفون تا به این لحظه نیز از سیستم عامل iOS 17 استفاده می‌کنند و به همین دلیل، شرکت اپل آپدیت iOS 17.6.2 را برایشان در نظر گرفته است. این اطلاعات را کاربری با سابقه افشاگری قابل اطمینان در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته است. به گفته وی، این آپدیت جدید که برای iOS و iPadOS در نظر گرفته شده، با شماره بیلد 21G101 و 21G102 در دسترس قرار می‌گیرد.

آپدیت iOS

آپدیت iOS 17.6.2 تغییرات زیادی به دنبال ندارد و انتظار داریم در راستای بروزرسانی iOS 17.6.1 که هفته گذشته منتشر شد، اقدام به رفع برخی باگ‌ها، افزودن پچ‌های امنیتی و برخی بهبودهای جزئی کند. چندی پیش نیز آپدیت iOS 17.6 منتشر شد که آن نیز تغییرات خاصی به دنبال نداشت و فقط قابلیت Catch Up را برای اپلیکیشن Apple TV به ارمغان آورد. این قابلیت مخصوص تماشاگران بازی‌های MLS است که اگر دیر به بازی رسیده‌اید، به کمک این قابلیت بخش‌هایی که از دست داده‌اید برای شما خلاصه می‌شود.

به‌نظر می‌رسد شرکت اپل برگ برنده‌اش را برای iOS 18 نگه‌داشته است. این آپدیت قرار است ماه آینده برای کاربران آیفون XS و XR به بالا در دسترس قرار بگیرد. این بروزرسانی برخی از بزرگ‌ترین تغییرات تاریخ سیستم عامل iOS را به‌دنبال داشته که از نمونه‌های آن می‌توان به قابلیت قرار دادن آیکون‌ها در هر قسمت از صفحه که بخواهید، تغییر رنگ و ظاهر آیکون‌های مختلف، ارسال ریکت به پیام‌های مختلف با هر ایموجی که دلتان بخواهد و… اشاره کرد. علاوه‌بر آن، هوش مصنوعی اپل که Apple Intelligence نام دارد، قرار است در ماه اکتبر و با بروزرسانی iOS 18.1 در دسترس تمامی کاربران قرار بگیرد و تجربه‌ای ویژه و استثنایی در اختیار کاربران قرار دهد.