بر اساس جدیدترین اطلاعات لو رفته از گوشی تاشوی سامسونگ، به نظر می‌رسد سخت‌افزار گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای بزرگی پیدا خواهد کرد و شرکت سامسونگ قصد دارد این دستگاه را کاراتر و قدرتمندتر از نسل قبلی خود بسازد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گلکسی زد فلیپ 6 نسخه‌ای با 12 گیگابایت رم خواهد داشت. غول کره‌ای در حال تست این نسخه در ایالات متحده بوده که گزارشات مربوط به بنچمارک آن در Geekbench لو رفتند. نسخه بین‌المللی این دستگاه نیز به طور قطع با رم 12 عرضه خواهد شد. این دستگاه اولین نسخه در این سری خواهد بود که از 12 گیگابایت رم برخوردار است.

سخت‌افزار گلکسی زد فلیپ 6

نسخه پایه گلکسی زد فلیپ 6 با 8 گیگابایت رم عرضه خواهد شد و علاوه بر آن، شاهد نسخه‌ای 12 گیگابایتی خواهیم بود که به نظر می‌رسد در همه کشورها عرضه نخواهد شد. از دیگر جزئیات سخت‌افزار گلکسی زد فلیپ 6 می‌توان به تراشه بسیار قدرتمند قدرتمند Snapdragon 8 Gen 3 شرکت کوالکام اشاره کرد. از این پردازنده در نسخه بین‌المللی گلکسی اس 24 اولترا و نسخه‌های محدودی از گلکسی اس 24 پلاس و گلکسی اس 24 عادی استفاده شده بود.

در زمینه نرم‌افزاری، دستگاه گلکسی زد فلیپ 6 با One UI 6.1.1 که بر پایه اندروید 14 است عرضه خواهد شد. در کنار آن، برخی از قابلیت‌های گلکسی AI که مبتنی بر هوش مصنوعی است نیز در این دستگاه لحاظ خواهد شد و کاربران می‌توانند تجربه‌ای از هوش مصنوعی را نیز در به ثبت برسانند. سامسونگ تا به این لحظه حرف خاصی از میزان پشتیبانی از این دستگاه به میان نیاورده اما انتظار می‌رود این شرکت به مدت هفت سال آپدیت‌های مختلف را برای آن عرضه کند.