مشاهده آپلود‌های اینستاگرام به لطف قابلیت Live Activities ممکن شده که به کاربر در صفحه قفل اطلاعات کاملی در مورد درصد آپلود می‌دهد.

پس از عرضه iOS 16، اپلیکیشن‌های زیادی از قابلیت Live Activities برای نمایش اعلان‌های درون برنامه در حالت صفحه قفل استفاده کرده‌اند. با این قابلیت می‌توانید در صفحه قفل از نتایج زنده و فعالیت‌های برنامه مطلع شوید.

بر اساس گزارش کاربر 9to5Mac فرناندو مورتو، اینستاگرام پس از آپلود ویدئو یا عکس و بستن برنامه در Live Activities ظاهر می‌شود و کاربر را از پروسه آپلود مطلع می‌کند. به لطف این قابلیت، بدون باز کردن قفل گوشی و ورود به برنامه می‌توانید از آپلود شدن فایل مورد نظر مطمئن شوید.

INSTAGRAM

قابلیت مشاهده آپلود‌های اینستاگرام در Live Activities تاکنون فقط برای تعداد کمی از کاربران فعال شده و هنوز خبر رسمی درباره وجود این قابلیت برای اینستاگرام منتشر نشده است. بنابراین فعال شدن آن برای برخی کاربران به معنی تست این قابلیت قبل از عرضه بوده و می‌توانیم به زودی شاهد انتشار فراگیر این قابلیت باشیم. برای اطمینان از دریافت هر چه سریع‌تر این قابلیت توصیه می‌کنیم اینستاگرام خود را به‌روز نگه دارید.

همچنین با توجه به وجود Live Activities هم در صفحه قفل و هم در داینامیک آیلند، می‌توانید در داینامیک آیلند از درصد آپلود فایل در اینستاگرام مطلع شوید که با عرضه آن در همه گوشی‌های سری آیفون ۱۵، این قابلیت پرکاربردتر هم خواهد شد. همچنین صفحه قفل iPadOS 17 هم به تازگی از قابلیت Live Activities پشتیبانی می‌کند که به‌این‌ترتیب می‌توان در آیپد هم از این قابلیت استفاده کرد.

آیا شما از ایجاد شدن قابلیت مشاهده آپلود‌های اینستاگرام در صفحه قفل آیفون مطلع بودید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: