کمپانی هنگ‌کنگی اینفینیکس با ایجاد تغییراتی درگوشی اسمارت 8 و ارتقا دادن نوع رم و فضای ذخیره‌سازی دستگاه، به‌زودی نسخه جدیدی از آن را به بازار عرضه می‌کند.

کمپانی اینفینیکس اخیرا مدل اسمارت 8 پلاس را به بازار عرضه کرده است. این برند اسمارت 8 معمولی را هم اوایل ماه جاری به بازار عرضه کرده بود. حالا این گوشی هوشمند به‌زودی نوع جدیدی از رم و فضای ذخیره‌سازی دریافت خواهد کرد. قابل ذکر است با اینکه این تنظیمات تغییراتی در قیمت‌گذاری گوشی ایجاد می‌کند ولی مشخصات اصلی آخرین مدل ارائه شده مانند مدل پایه باقی مانده است.

نسخه جدید اینفینیکس‌ اسمارت 8 به‌زودی با رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی در دسترس خواهد بود. هم رم و هم فضای ذخیره‌سازی نسبت به مدل پایه افزایش دو برابری داشته‌اند. قیمت نسخه جدید 108.42 دلار خواهد بود. این گوشی در رنگ‌های سفید، آبی رنگین‌کمانی، طلایی براق و مشکی عرضه خواهد شد.

اینفینیکس اسمارت‌ 8 دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی +HD با نرخ به‌روزرسانی 90 هرتزی و روشنایی صفحه 500 نیت است. صفحه نمایش گوشی از تکنولوژی دوربین جلو پانچ‌هول بهره می‌برد تا برای کاربران امکان نمایش تمام صفحه را مهیا کند. دکمه پاور به عنوان اسکنر اثرانگشت عمل می‌کند و یک پنل شیب‌دار هم در پشت گوشی وجود دارد.

این دستگاه دارای یک دوربین اصلی مربعی شکل است که حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با لنز هوش مصنوعی و فلاش LED را در خود جای داده و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی هم در قسمت جلو گوشی جای گرفته است.

در بخش اجزای داخلی، اینفینیکس اسمارت 8 به پردازنده هلیو G36 و یک اسلات‌کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا 2 ترابایت مجهز شده است. این دستگاه انرژی خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ 10 واتی تامین می‌کند و روی سیستم عامل اندروید 13 اجرا می‌شود.

اخبار مرتبط: