کمپانی فاکسکان به‌دلیل افزایش تقاضای برای سری آیفون 15، نیروی انسانی خود را در چین افزایش می‌دهد.

فاکسکان طرف قرارداد شرکت‌های بزرگ فروش رایانه و قطعات الکترونیکی چون آمازون و اپل است که درصد بالایی از محصولات این کمپانی‌ها را تولید می‌کند. این واحد چینی بزرگ‌ترین مرکز تولید آیفون در جهان است.

گوشی‌های آیفون طرفداران خود را در بازار دارد و طبق روال همیشگی، اپل برای تولید انبوه گوشی‌های خود و عرضه آنها به بازار جهانی، تولید آنها را در فاکسکان آغاز می‌کند.

به دنبال افزایش تقاضای سری آیفون ۱۵، کارخانه فاکسکان اقدام به جذب نیرو و حفظ کارگران خود کرد که در این زمینه با مشکلاتی رو‌به‌رو است. به همین دلیل سعی می‌کند به شکلی کارگران را راضی نگه‌ دارد. اکنون برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، برای جذب نیروی انسانی جدید و حفظ کارکنان خود پاداشی ۱۰۹۷ دلاری در نظر گرفته و امیدوار است این پاداش نقدی باعث رونق خط تولید شود.

آیفون۱۵

بر اساس اطلاعات، آیفون ۱۵ قرار است در همین کارخانه تولید شود و اگر فاکسکان نتواند کارگران را حفظ کند، در تولید آیفون با مشکل مواجه خواهد شد. این برند در حال گسترش ظرفیت تولید خود در مرکز تولید فاکسکان چین است تا برای تقاضای بالا با مشکلی مواجه نشود.

این کمپانی به‌دلیل افزایش تقاضا برای سری آیفون ۱۵ و رقابت سخت سایر برندها، مجبور است در اسرع وقت نیروی کار در خط تولید را افزایش دهد.

سال گذشته این شرکت به‌دلیل سیاست‌های چین برای کنترل شیوع کووید ۱۹، روند تولید آیفون ۱۴ را کاهش داد و امسال برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی پاداش نقدی بالایی در نظر گرفته است.

آیفون ۱۵ در چهار مدل و با اندازه‌های سری ۱۴ عرضه می‌شود که شامل آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ اولترا است و باید دید اپل در تولید انبوه سری آیفون ۱۵ می‌تواند موفق عمل کند یا خیر؟

خبر مرتبط: آیفون ۱۵ پرو مکس راحت تعمیر می‌شود