کروم چند ماه پیش بی‌سروصدا و بدور از اطلاع به خبرگذاری ها آپدیت جدید کروم ورژن 107 را ارائه داد. به نظر می‌رسد این ورژن بهبود وضعیت صفحه بازشده در کروم را دارا هست. جذاب ترین و بهترین امکان جدید به این سری امکان ذخیره‌ی صفحه اینترنتی (وبسایت باز شده ) است، شما می‌توانید یک صفحه را برای بعد ذخیره کنید و بعداً هر زمان که نیاز داشتید با چند کلیک ساده صفحه را بازکنید و ببینید. می‌توانید برایشان نام انتخاب کنید و یا تاریخ تنظیم کنید و یا حتی آیکن آن را ببینید و عوض کنید.

بستن صفحه‌ها از منوی نمای کلی در حال حاضر راحت‌تر انجام می‌شود و اگر شما اشتباهی صفحه‌ای را بستید سریع کلمه‌ی واگرد برای شما ظاهر می‌شود و به راحتی میتوانید صفحه رو مجددا باز کنید. گفته می‌شود گوگل در حال تست امکان ادغام صفحه‌ها است به این صورت که در یک صفحه چند سایت را بتوانید باهم بازکنید و دیگر نیاز نباشد که برای استفاده همزمان از چند صفحه مدام از یک صفحه به صفحه ی بعدی بروید.

Chrome-OS-107

در آخرین بررسی هایمان متوجه شدیم یک طراحی جدید در آپدیت جدید کروم ورژن 107 همراه با فیلتر برای فایل‌ها انجام‌شده است. علاوه بر این لیست زیر بر اساس تاریخ فقط یک لیست ساده بود و در حال حاضر این‌یک لیست بازشو باشخصیت و کاراکترهای مختلف است زمانی که شما آن را باز نگهدارید روی صفحه‌کلید مجازی و حتی فیزیکی شما کار می‌کند. اگر برای شما کار نمی‌کند باید آن را از تنظیمات گروم خود درست کنید.

chrome://flags/#enable-cros-diacritics-on-physical-keyboard-longpress

خبر مرتبط: خداحافظی با برنامه اختصاصی Street View گوگل