تصاویر گوشی ویوو X100 از شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد که نشان می‌دهد این دستگاه با حاشیه گرد، ماژول دوربین دایره‌ای شکل و رنگ آبی عرضه خواهد شد.

طبق آخرین گزارش‌ها، کمپانی چینی ویوو روی توسعه سری گوشی‌های هوشمند ویوو X100 کار می‌کند که شامل سه نسخه ویوو X100، ویوو X100 پرو و ویوو X100 پرو‌ پلاس می‌شود. در حالی که ویوو برای عرضه گوشی هوشمند سری X100 در ۲۲ آبان ماه آماده می‌شود، تصاویری از پنل پشت گوشی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد.

براساس تصاویر منتشر شده، پنل پشتی گوشی به رنگ آبی و مجهز به ماژول دوربین دایره‌ای شکل با مارک Zeiss (زایس) است و یک فلش در کنار آن قرار دارد. این دستگاه دارای حاشیه‌های گرد خوش‌دست است و به راحتی در دست جا می‌گیرد. ویوو X100 در بنچمارک گیگ‌بنچ و آن‌توتو نیز عملکرد خوبی از خود نشان داد.

Vivo X100

بر اساس اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده بود، نسخه پایه از دوربین اصلی با دیافراگم ۱.۵۷/f و لنز سونی IMX920 یا سنسور Lytia LYT-8xx استفاده می‌کند. علاوه بر این، ویوو X100 از یک سنسور تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی Omnivision OV64B و سنسور فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی سامسونگ ISOCELL JN1 تشکیل شده است. پیش‌بینی می‌شود مدل پرو مشخصات دوربین یکسانی با مدل پایه داشته باشد با این تفاوت که سنسور اصلی آن ۲۰۰ مگاپیکسلی است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که هر دو نسخه پایه و پرو با لنزهای زایس Vario-Tessar به‌همراه تراشه تصویر V3 ویوو عرضه می‌شوند. نسخه پایه مجهز به تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ است اما گزارش‌های مربوط به تراشه مدل پرو متفاوت هستند. طبق لیست اخیر در گیگ بنچ، X100 پرو از تراشه قدیمی اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برد. با این حال، ممکن است ویوو این گوشی هوشمند را با تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ یا اسنپدراگون ۸ نسل ۳ عرضه کند.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از مشخصات و قیمت این گوشی در دسترس نیست. باید دید ویوو می‌تواند این گوشی هوشمند را با قیمتی اقتصادی و تراشه پرچمدار به بازار عرضه کند یا خیر؟

اخبار مرتبط: