در هفته اخیر جزئیاتی در مورد قیمت Humane AI Pin مشخص شد که چندان قابل قبول نبود اما حالا قیمت دقیق دستگاه به بیرون درز کرده است.

Humane AI Pin در حقیقت یک دستگاه هوش مصنوعی برای جایگزینی تلفن‌های همراه است که هنوز به صورت رسمی وارد بازار نشده است. این دستگاه اندازه کوچکی دارد و طراحی آن ممکن است شما را به یاد برخی از فیلم‌های آینده نگرانه بیندازد اما در حقیقت، این محصول قرار است به زودی وارد بازار شود و در دسترس تمامی افراد قرار بگیرد.

قیمت Humane AI Pin چند روز قبل از معرفی رسمی آن فاش شده و برخی از جزئیات و ویژگی‌های آن را در اختیار ما می‌گذارد. طبق این مدارک، Humane AI Pin قرار است با قیمت 699 دلاری وارد بازار شود که در حد یک دستگاه پرچمدار در دنیای اندروید است. اما کار به اینجا ختم نمی‌شود زیرا طبق اسناد منتشر شده، کاربران برای استفاده از این دستگاه باید مبلغ 24 دلار را به صورت ماهانه پرداخت کنند.

پین-هوش-مصنوعی-جدیدترین-رقیب-گوشی‌های-هوشمند؛-Humane-Ai-Pin-معرفی-می‌شود

این دستگاه در حقیقت اولین محصول از شرکت سازنده خود به شمار می‌رود و برنامه‌های زیادی برای آن وجود دارد. برای ساده‌تر شدن این مساله باید گفت که شرکت Humane قصد دارد با عرضه این دستگاه، یک قدم به حذف تلفن‌های همراه نزدیک‌تر شود. این دستگاه برپایه هوش مصنوعی شرکت‌های مایکروسافت و OpenAI کار می‌کند و استفاده از این دستیار‌ها را برای کاربر آسان‌تر می‌کند.

این دستگاه از صفحه نمایش برخوردار نیست و در عوض، تصاویر آن روی پوست شما یا سطوح مختلف نمایش داده می‌شوند. دستگاه جدید قرار است به صورت مغناطیسی روی لباس کاربر قرار بگیرد که در آن، بخش دیگر آهنربا هم می‌تواند در نقش یک باتری عمل کند. انجام پردازش‌ها در این دستگاه برعهده یک تراشه اسنپدراگون است که جزئیاتی در مورد مدل آن مطرح نشده است.

نظر شما در مورد قیمت Humane AI Pin چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند جایگزینی برای تلفن‌های همراه باشد؟ نظراتتان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط: هوش مصنوعی در برابر گوشی‌های هوشمند قد علم می‌کند؛ Humane Ai Pin جانشین موبایل می‌شود