هواوی ۳ فروردین ماه ۱۴۰۲ در یک رویداد بزرگ جدید گوشی‌های بالارده و ساعت‌های پرچم‌دار جدید خود را معرفی کرد. مشخصات فنی ساعت هوشمند هواوی واچ Ultimate قوی‌تر از ساعت هوشمند واچ پرو ۳ است و در زیر آب می‌تواند تا ۱۰۰ متر فشار آب را تحمل کند که برای غواصان حرفه‌ای بسیار مناسب است.

از دیگر مشخصات ساعت هوشمند هواوی واچ Ultimate می‌توان به صفحه نمایش دایره‌ای ۱.۵ اینچی LTPO AMOLED با نرخ تازه سازی ۱ تا ۶۰ هرتز می‌توان اشاره کرد. این ساعت یک باتری بزرگ ۵۳۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و هواوی ادعا کرده است تا ۱۴ روز بدون نیاز به شارژ مجدد کار می‌کند. همچنین کاربرانی که استفاده بسیار بیشتری از آن می‌کنند تا ۸ روز نیاز به شاٰرژ ساعت ندارد. این ساعت هوشمند از شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند که ۰ تا ۱۰۰ شارژ را در حدود ۶۰ دقیقه انجام می‌دهد. همچنین این ساعت دارای سنسورهایی برای اندازه‌گیری ضربان قلب، اکسیژن خون و نوار قلب است.

بدنه ساعت هوشمند Huawei Watch Ultimate هواوی دارای ساختار مقاوم در برابر آب است، بنابراین این ساعت می‌تواند فشار شدید درون اعماق آب را تحمل کند. شرکت هواوی حتی دستگاه را تحت استاندارد ISO 22810 مقاومت در برابر آب و تست استاندارد EN13319 قرار داده است تا مطمئن شود که دستگاه ۲۴ ساعت در عمق ۱۱۰ متری زیر آب مقاوم است و به دستگاه آسیبی نمی‌رسد.

این ساعت همچنین دارای حالت Expedition Mode است. این ویژگی به طور خاص برای افراد دوستدار فضای باز طراحی شده است و از قابلیت‌های موقعیت‌یابی GNSS با فرکانس دوگانه استفاده می‌کند تا همیشه نقشه برداری دقیقی را ارائه دهد. نکته حائز اهمیت توانایی کنترل سطح اکسیژن خون شماست، که می‌تواند در ارتفاعات و برای کوهنوردی بسیار حیاتی باشد.

طراحی هوآوی واچ Ultimate نقره ای


ساعت هوشمند هواوی واچ Ultimate یک قاب فلزی مایع مبتنی بر عنصر Zr دارد و بند آن نوع جدیدی از لاستیک نیتریل هیدروژنه است. صفحه نمایش دستگاه دارای یک محافظه شیشه‌ای و قاب پشتی از جنس سرامیک است.

ساعت هوشمند Huawei Watch Ultimate از ۱۴ فروردین ماه در انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی در دو نسخه Expedition Black (با بند از جنس لاستیک) و Voyage Blue (با بند از جنس فلز) عرضه می‌شود. قیمت این دو نسخه از ساعت به ترتیب ۸۸۰ و ۱۰۲۵ دلار در بازار جهانی است.

نظر شما درباره مشخصات فنی ساعت هوشمند هواوی واچ Ultimate چیست؟ به نظر شما این ساعت تا چه میزان ارزش خرید دارد؟ نظرات خود را با به اشتراک بگذارید.

اخبار مرتبط: هواوی واچ ۴ با قابلیت ارتباطات ماهواره ای عرضه خواهد شد