هواوی در رویداد امروز از نسخه گلد آلتیمیت واچ رونمایی کرد که با روکش طلا قیمت ۳۰۰۰ یورویی دارد و همچنین به قابلیت پیام ماهواره‌ای دوطرفه مجهز شده است.

هواوی امروز در کنفرانس مطبوعاتی از محصولات جدید خود از جمله واچ گلد آلتیمیت رونمایی کرد. این اولین ساعت هوشمند این شرکت است که با روکش طلا ساخته می‌شود. این دستگاه بسیار گران قیمت است که در طراحی و ساخت آن دقت و ظرافت زیادی به‌کار رفته تا از بی‌نقص بودن هر نسخه اطمینان حاصل شود. در ساخت آن از طلای ۱۸ عیار استفاده شده و پیش از این با قیمت ۳۰۰۰ یورو راهی بازار اروپا شده بود.

لبه ساعت از ۶ بخش با تکه‌های طلای ۱۸ عیار ساخته شده که در دکمه‌ها و بند آن طلا به‌کار رفته است، البته جنس اصلی بند فلزی، تیتانیوم است. حکاکی سه‌بعدی روی بدنه این ساعت با الماس تراش خورده تا از دقت آن اطمینان کامل حاصل شود.

جزئیات طراحی واچ Ultimate Gold Edition هوآوی

بدنه نسخه واچ گلد آلتیمیت هواوی از فریم سرامیکی نانو-کریستالی تشکیل شده و با تکنولوژی دقیق CNC برش خورده تا کاملا یک‌دست باشد. در مجموع فرآیند تولید هر ساعت از ۲۴ مرحله مختلف تشکیل می‌شود و برای ساخت آن‌ها ۶ تا ۷ برابر ساعت‌های عادی زمان گذاشته شده است.

اما قابلیت‌های این ساعت به زیبایی آن محدود نمی‌شود، بلکه مشخصات سخت‌افزاری کم‌نظیری هم دارد. واچ گلد آلتیمیت هواوی از نمایشگر ۱.۵ اینچی LTPO اولد با رزولوشن ۴۵۰×۴۵۰ پیکسل با نرخ تازه‌سازی تصویر متغیر ۱ - ۶۰ هرتزی بهره می‌برد. درون این ساعت باتری ۵۳۰ میلی‌آمپر‌ساعتی تعبیه شده که با یکبار شارژ کردن هنگام مصرف عادی تا ۱۴ روز و هنگام مصرف سنگین تا ۸ روز دوام می‌آورد.

علاوه‌براین، با پشتیبانی از پیام دوطرفه ماهواره‌ای Beidou کاربران چینی می‌توانند هنگامی که دسترسی به شبکه همراه یا اینترنت ندارند با استفاده از ساعت هوشمند پیام ارسال کنند. همچنین این قابلیت نیازی به گوشی ندارد و می‌توان به‌صورت مستقل روی ساعت از آن استفاده کرد.

این ساعت از حالت غواصی تا ۱۰۰ متر زیر آب پشتیبانی می‌کند. همچنین سنسورهای سلامتی مختلف مانند ضربان قلب و غلظت اکسیژن خون در این ساعت قرار دارد.

اخبار مرتبط: