ساعت هوآوی مخصوص کودکان مجهز به سیستم موقعیت‌یاب هوش مصنوعی و با قابلیت ردیابی در حالت خاموش به قیمت 82 دلار معرفی شده است.

ساعت‌های جدید هوشمند هوآوی در رنگ‌های آبی و صورتی می‌توانند با امکاناتی که دراختیار کاربران قرار می‌دهند گزینه خوبی برای والدین به‌جهت نظارت بر کودکان به‌شمار می‌آیند. این ساعت‌ با باتری 800 میلی آمپرساعتی کار می‌کند و می‌تواند شارژدهی طولانی داشته باشد. از دیگر ویژگی‌های ساعت هوآوی مخصوص کودکان می‌توان به قابلیت پرداخت موبایل از طریق کد QR, داشتن قابلیت شارژ مغناطیسی و داشتن استاندارد ضدآب IPX8 اشاره کرد.

اما ویژگی ردیابی در حالت خاموش برای این ساعت با استفاده از فناوری Find هوآوی امکان دست‌یابی به موقعیت مکانی کودکان را در حالتی که سیگنالی وجود ندارد فراهم کرده و باعث امنیت خاطر والدین می‌شود. گزارش‌ها حاکی است که سیستم موقعیت‌یاب مبتنی بر هوش مصنوعی موقعیت داخل سالن را در 5000 مکان متفاوت تشخیص داده است. این ساعت هوشمند با قابلیت‌های ذکر شده برای اولین بار است که تولید می‌شود و تا 5 روز در حالت خاموش قابلیت ردیابی دارد.

huawei watch

براین اساس استفاده از GPS در ساعت هوآوی مخصوص کودکان نیاز به استفاده از انواع ردیاب‌ها را برای مکان‌یابی کودک برطرف می‌کند که با توجه به کارایی بیشتر می‌تواند عامل مهمی در فروش این دستگاه‌های جدید چینی به‌شمار آید. این ساعت در دو نوع معمولی و پرو عرضه می‌شود. نوع پرو ساعت هوآوی مخصوص کودکان، مجهز به دوربین جلویی 200 مگاپیکسلی و دوربین پشتی 500 مگاپیکسلی است که هردو دوربین از امکان برقراری تماس تصویری پشتیبانی می‌کنند.

نکته دیگر اینکه باتری این ساعت هوشمند در حالت عادی تا 24 ساعت دوام می‌آورد و طی زمان 40 دقیقه‌ به‌طور کامل شارژ می‌شود. همچنین این محصول به عنوان اولین کالایی که در چین توانسته گواهی‌نامه نظارت بر امنیت کودکان را کسب کند شناخته می‌شود.

اخبار مرتبط: واچ گلد آلتیمیت هواوی معرفی شد؛ ساعت طلا با امکان اتصال به ماهواره!